Camera di Commercio Industria Artigianato e Agricoltura di..

Romanian translation: Camera de comert industria mestesugareata si agricultura

18:51 May 11, 2009
Italian to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Patents, Trademarks, Copyright
Italian term or phrase: Camera di Commercio Industria Artigianato e Agricoltura di..
?????????
Multumesc anticipat !
Carmen Lapadat
Romania
Romanian translation:Camera de comert industria mestesugareata si agricultura
Explanation:
artigiano= artizan http://dexonline.ro/search.php?cuv=artizan

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2009-05-11 19:19:00 GMT)
--------------------------------------------------

Camera de Comert, Industria Mestesugareasca si Agricultura

Scuze de greseala de tipar, citisem ceva inainte si m-am balbait
Selected response from:

Valentina Meyer
Germany
Grading comment
Multumesc frumos !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Camera de comert industria mestesugareata si agricultura
Valentina Meyer
5Camera de Comert, Industrie, Agricultura si Industrie usoara
alina-c


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Camera de comert industria mestesugareata si agricultura


Explanation:
artigiano= artizan http://dexonline.ro/search.php?cuv=artizan

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2009-05-11 19:19:00 GMT)
--------------------------------------------------

Camera de Comert, Industria Mestesugareasca si Agricultura

Scuze de greseala de tipar, citisem ceva inainte si m-am balbait

Valentina Meyer
Germany
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc frumos !
Notes to answerer
Asker: Multumesc !


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monica Tuduce: Nu contest fondul, dar la formă mai trebuia lucrat puţin (aşa ar fi profesionist, cel puţin): Camera de Comerţ, Industrie, Meşteşugărie şi Agricultură din... Unde? :) Răspunsurile rămân în glosare pentru viitor, deci e bine să aibă de toat
7 mins
  -> Multumesc, da, m-am grabit

neutral  Irina Aelenei: Meşteşugărească nu meşteşugareaţă
10 mins
  -> da aveti dreptate, m-am balbait putin

agree  Anca Maria Marin: Camera de Comert, Industrie, Artizanat si Agricultura din Milano, vezi http://www.ccromania.it/contents/romeno/chisiamo.htm
27 mins

agree  Nata007: Camera de Comert, Industrie, Artizanat si Agricultura din... e corect!
10 hrs

disagree  alina-c: la noi si artizanat si merstesugarit se refera la folclor!in ita artigiano se refera la activitatile mici de productie, mai ales din constructii. asa ca nu am cum sa traduc printr-un termen care ma duce cu gandul la oale si ulcele pictate
3231 days

3231 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Camera de Comert, Industrie, Agricultura si Industrie usoara


Explanation:
chiar daca si in ita exista artigiano ca producator de artizanat, in acest context ca si in sintagma "albo artigiani", nu la aceasta categorie se refera, ci la o categorie de muncitori calificati din industria usoara, gen confectii metalice, lacatuserie sau muncitori calificati la lucrari interioare in constructii, etc.
asa ca propun industrie usoara, cu inversiunea oarecum necesara

alina-c
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search