Imposta a debito

Romanian translation: impozit de plată

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:Imposta a debito
Romanian translation:impozit de plată
Entered by: Mariana Postolache

12:22 May 15, 2014
Italian to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs
Italian term or phrase: Imposta a debito
In traducerea unui extras de la Agenzia delle Entrate, despre taxe si impozite - "modello unico", am:
"Dati significativi: (...) Imposta a debito"
Eu as pune "Impozite de platit"
Ce spuneti?
Mariana Postolache
Italy
impozit de plată
Explanation:
Impozitul de plata reprezentand plata anticipata trimestriala, respectiv impozitul de restituit trimestrial se calculeaza ca diferenta intre impozitul datorat pe castigul net cumulat de la inceputul anului pana la sfarsitul perioadei de raport are si impozitul datorat pe castigul net cumulat de la inceputul anului pana la sfarsitul pe rioadei de raportare precedente”.

http://www.finantearges.ro/asistenta_contribuabili/IMPOZIT_P...
Selected response from:

Andreea Zlotea
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2impozit de plată
Andreea Zlotea
3taxa colectata
TRAD Melina


  

Answers


18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
impozit de plată


Explanation:
Impozitul de plata reprezentand plata anticipata trimestriala, respectiv impozitul de restituit trimestrial se calculeaza ca diferenta intre impozitul datorat pe castigul net cumulat de la inceputul anului pana la sfarsitul perioadei de raport are si impozitul datorat pe castigul net cumulat de la inceputul anului pana la sfarsitul pe rioadei de raportare precedente”.

http://www.finantearges.ro/asistenta_contribuabili/IMPOZIT_P...

Andreea Zlotea
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Maria Marin
1 hr
  -> Mulţumesc.

agree  TRAD Melina
3 hrs
  -> Mulţumesc.

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
taxa colectata


Explanation:
Eu cred ca este vorba despre declaratia de TVA si despre valoarea taxei corespunzatoare vanzarilor, in acest caz. Ar trebui mai mult context sau denumirea documentului respectiv

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2014-05-16 09:36:33 GMT)
--------------------------------------------------

Da, in acest caz, este vorba de impozitul de plata
http://www.agenziaentrate.gov.it/wps/file/Nsilib/Nsi/Home/Co...

TRAD Melina
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Am pus deja numele documentului - este "Modello Unico", aici e un extras de la Agenzia delle Entrate despre declaratia anuala pe venituri, numita "Unico". Este tot contextul pe care il am. Mutumesc!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search