vicini di sdraio

Romanian translation: vecini de chaise-longue

13:19 Jul 17, 2011
Italian to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Linguistics / literatura
Italian term or phrase: vicini di sdraio
Este vorba de acelasi test: cu siguranta termenul este clar... la prima vedere foarte simplu...doar ca incerc sa gasesc o exprimare cat mai apropiata de ceea ce reprezinta in italiana acest termen.. si cat mai plastica ... fiind vorba despre un text literar.

Context:"Dopo gli anni ruggenti delle vacanze trascorse in soffocanti spiagge con vicini di sdraio rumorosi e dopo l’affannosa ricerca di mete sempre più esotiche e lontane, si sta lentamente riscoprendo il piacere di ritemprare il corpo e la mente a diretto contatto con la natura."

Hmm... vacante petrecute pe plaje sufocante in preajma unor persoane galagioase....... nu ma multumeste varianta mea... nu reusesc sa redau aceasta expresie si sa o fac sa sune bine....
Voi ce parere aveti?
Multumesc frumos! :)
Ruanabea
Romania
Romanian translation:vecini de chaise-longue
Explanation:
După strașnicii ani ai vacanțelor petrecute pe plaje înăbușitoare cu vecini de chaise-longue gălăgioși și după obositoarea căutare de destinații mereu tot mai exotice și îndepărtate, se redescoperă lent plăcerea de a reacorda corpul și mintea prin contactul direct cu natura.
Selected response from:

Alexandra Itu
Italy
Grading comment
Multumesc, as fi ales ambele variante dar din pacate, trebuie sa aleg doar unul! :)
Week-end placut!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1vecini de şezlong
Daniela Ciobeica
4vecini de chaise-longue
Alexandra Itu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vecini de chaise-longue


Explanation:
După strașnicii ani ai vacanțelor petrecute pe plaje înăbușitoare cu vecini de chaise-longue gălăgioși și după obositoarea căutare de destinații mereu tot mai exotice și îndepărtate, se redescoperă lent plăcerea de a reacorda corpul și mintea prin contactul direct cu natura.

Alexandra Itu
Italy
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc, as fi ales ambele variante dar din pacate, trebuie sa aleg doar unul! :)
Week-end placut!

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vecini de şezlong


Explanation:
ȘEZLÓNG, șezlonguri, s.n. Scaun pliabil pe al cărui schelet de lemn sau de metal este montată o pânză și al cărui spătar mobil se poate înclina după preferință.

X si Y , unul dintre cele mai frumoase cupluri de indragostiti, si-au facut de cap in mare, de care s-au bucurat din plin. S-au jucat in apa si s-au sarutat, facandu-i invidiosi pe vecinii de sezlong.
http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1213861-top-modelul-valen...

--------------------------------------------------
Note added at 5 zile (2011-07-23 06:19:42 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Credeam că este vorba de traducere din limba italiană în limba română dar poate m-am rătăcit eu...


    Reference: http://www.mangalia.mn/?p=5224
    Reference: http://www.dlh-romania.com/sitecore/content/Romania/Produse/...
Daniela Ciobeica
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  corallia
7 days
  -> Multumesc frumos!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search