CONTORNATRICE

Romanian translation: Maşina de frezat lemn tip carusel

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:CONTORNATRICE
Romanian translation:Maşina de frezat lemn tip carusel
Entered by: ClaudiaDragomir

15:57 Dec 27, 2010
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Italian term or phrase: CONTORNATRICE
Utilaje pentru prelucrarea lemnului.

Multumesc anticipat pentru ajutor!!
Ana-Maria Badea
Romania
Maşina de frezat lemn
Explanation:
"Taglio con fresa
............
La soluzione proposta per contornatrici assicura grande versatilità di impiego e facilità di interazione tra operatore e macchina. Questa può essere realizzata anche con una fresa a ponte dotata di elettromandrino con testa birotativa.<b/>"
http://www.isacsrl.eu/Taglio-con-fresa.93.0.html

"CONTORNATRICE FRESATRICE LEVIGATRICE BACCI MOD. FC8 CNC - USATA A NORME CE REVISIONATA"
(foto)
http://www.adswoodworking.com/it/2121-contornatrice.html

"Masina de frezat de tamplarie tip TFS-75/30 se utilizeaza pentru prelucrarea diferitor tipuri de produse din lemn. Masina poate fi folosita in atelierele de productii mici si mijlocii."
http://sfax.ro/scule-si-unelte-373-Masini-de-frezat-lemn-p-4...

"MASINILE DE FREZAT CARUSEL Type BACCI FC2TU"
http://www.utilajelemn.com/ro/76-masinile-de-frezat-carusel....



--------------------------------------------------
Note added at 2 ore (2010-12-27 18:57:04 GMT)
--------------------------------------------------

sau
Maşina de frezat lemn tip carusel


--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2010-12-27 19:11:53 GMT)
--------------------------------------------------

sau
"Maşină de frezat după contur"
Maşină de frezat după contur, Elemente Masive De Tip Bacci
http://www.agentialemnului.ro/ro/detalii_anunt.php?id_anunt=...

--------------------------------------------------
Note added at 1 giorno5 ore (2010-12-28 21:51:22 GMT)
--------------------------------------------------

Maşina de frezat lemn tip carusel=Contornatrice
http://www.machines-abois.com/ro/76-masinile-de-frezat-carus...

--------------------------------------------------
Note added at 1 giorno5 ore (2010-12-28 21:54:57 GMT)
--------------------------------------------------

Maşini de frezat
http://www.ocasa.ro/index.php?option=com_content&task=view&i...

--------------------------------------------------
Note added at 10 giorni (2011-01-06 22:43:30 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu plăcere!
Aici contextul nu era necesar; trebuia să găsim doar denumirea română echivalentă a utilajului!
Selected response from:

ClaudiaDragomir
Grading comment
Multumesc mult de ajutor!! In ceea ce priveste contextul oferit din pacate era vorba despre o enumerare de utilaje pentru prelucrarea lemnului.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Maşina de frezat lemn
ClaudiaDragomir
4Centru de prelucrare prin frezare
Diana Edmond
3circular de formatizat/maşină de aplicat folie cant
Daniela Ciobeica


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Centru de prelucrare prin frezare


Explanation:
Se refera la un centru de prelucrare prin frezare cu mai multe axe

http://www.officinemarchetti.com/it/fresatrice_controllo_num...

http://www.officinemarchetti.com/it/fresa_contornatrice_cinq...

http://www.directindustry.it/prod/flexicam/contornatrici-cnc...

Diana Edmond
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  ClaudiaDragomir: centru de prelucrare=centro di lavoro http://www.machines-abois.com/ro/64-centre-de-prelucrare-cnc...
1 day 3 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
circular de formatizat/maşină de aplicat folie cant


Explanation:

1. circular de formatizat
http://www.e-oferta.ro/anunturi/circular-de-formatizat-cu-in...
http://www.centruldeutilaje.ro/produse_cat.php?id=23

2. Masina automata pentru aplicat folie cant pe panouri drepte.
Domeniul de utilizare: productia de mobilier de serie si la comanda din pal melaminat. Categoria de utilizare: profesional
Unitati de lucru:
-frezarea fetei panoului pentru eliminarea defectelor ( prefrezare )
-debitare folie din bobina, cu ghilotina pneumatica
-aplicare adeziv pe panou
-presare folie
-taiere la capete cu ferastraie circulare ( separat la fiecare capat )
-frezare de profilare simultana pe ambele fete
-razuire ( ticling ) cu lame profilate, simultana pe ambele fete
-lustruire cu perii textile, simultana pe ambele fete




    Reference: http://www.clubafaceri.ro/director/stand/3944/46817/Masina+a...
    Reference: http://www.directindustry.it/kwref-C-_18.html
Daniela Ciobeica
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  ClaudiaDragomir: circular de formatizat=sega circolare http://www.machines-abois.com/it/33-circular-sawing-machines... maşină de aplicat folie cant=bordatrice automatica http://www.machines-abois.com/ro/5-masini-pentru-aplicat-bor...
12 hrs
  -> La aşa context, aşa răspuns...

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Maşina de frezat lemn


Explanation:
"Taglio con fresa
............
La soluzione proposta per contornatrici assicura grande versatilità di impiego e facilità di interazione tra operatore e macchina. Questa può essere realizzata anche con una fresa a ponte dotata di elettromandrino con testa birotativa.<b/>"
http://www.isacsrl.eu/Taglio-con-fresa.93.0.html

"CONTORNATRICE FRESATRICE LEVIGATRICE BACCI MOD. FC8 CNC - USATA A NORME CE REVISIONATA"
(foto)
http://www.adswoodworking.com/it/2121-contornatrice.html

"Masina de frezat de tamplarie tip TFS-75/30 se utilizeaza pentru prelucrarea diferitor tipuri de produse din lemn. Masina poate fi folosita in atelierele de productii mici si mijlocii."
http://sfax.ro/scule-si-unelte-373-Masini-de-frezat-lemn-p-4...

"MASINILE DE FREZAT CARUSEL Type BACCI FC2TU"
http://www.utilajelemn.com/ro/76-masinile-de-frezat-carusel....



--------------------------------------------------
Note added at 2 ore (2010-12-27 18:57:04 GMT)
--------------------------------------------------

sau
Maşina de frezat lemn tip carusel


--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2010-12-27 19:11:53 GMT)
--------------------------------------------------

sau
"Maşină de frezat după contur"
Maşină de frezat după contur, Elemente Masive De Tip Bacci
http://www.agentialemnului.ro/ro/detalii_anunt.php?id_anunt=...

--------------------------------------------------
Note added at 1 giorno5 ore (2010-12-28 21:51:22 GMT)
--------------------------------------------------

Maşina de frezat lemn tip carusel=Contornatrice
http://www.machines-abois.com/ro/76-masinile-de-frezat-carus...

--------------------------------------------------
Note added at 1 giorno5 ore (2010-12-28 21:54:57 GMT)
--------------------------------------------------

Maşini de frezat
http://www.ocasa.ro/index.php?option=com_content&task=view&i...

--------------------------------------------------
Note added at 10 giorni (2011-01-06 22:43:30 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu plăcere!
Aici contextul nu era necesar; trebuia să găsim doar denumirea română echivalentă a utilajului!

ClaudiaDragomir
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 172
Grading comment
Multumesc mult de ajutor!! In ceea ce priveste contextul oferit din pacate era vorba despre o enumerare de utilaje pentru prelucrarea lemnului.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tradeuro Language Services
47 days
  -> Mulțumesc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search