dischi freno

Romanian translation: discuri de frână

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:dischi freno
Romanian translation:discuri de frână
Entered by: Nona Stanciu Dell'Acqua

22:09 Feb 25, 2002
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
Italian term or phrase: dischi freno
controllo usura dischi freno
Nona Stanciu Dell'Acqua
Italy
disc de frana
Explanation:
es.:
"Rectificarea discurilor frâna pe masina
Dispozitivul MAD 2000 permite rectificarea unui disc de frâna astfel încât sa arate o deviatie pe ceasul comparator foarte mica sau nula. Rezultatul este un disc de frânare fara vibratii. Datorita dispozitivului MAD 2000 nu mai este necesara demontarea discurilor de frâna. Astfel se produc economii de timp considerabile care vor fi apreciate de dumneavoastra si de clientii dumneavoastra."

Buon lavoro!

Serge L.
Selected response from:

Serge L
Grading comment
multe multumiri

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4disc de frana
Serge L
4discuri de frina
corin


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
discuri de frina


Explanation:
discuri de otel pe care actioneaza placutele de frina pentru frinarea unui vehicul

corin
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 24

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
disc de frana


Explanation:
es.:
"Rectificarea discurilor frâna pe masina
Dispozitivul MAD 2000 permite rectificarea unui disc de frâna astfel încât sa arate o deviatie pe ceasul comparator foarte mica sau nula. Rezultatul este un disc de frânare fara vibratii. Datorita dispozitivului MAD 2000 nu mai este necesara demontarea discurilor de frâna. Astfel se produc economii de timp considerabile care vor fi apreciate de dumneavoastra si de clientii dumneavoastra."

Buon lavoro!

Serge L.


    Reference: http://www.autotech.ro/noutati/mad2000.htm
Serge L
PRO pts in pair: 16
Grading comment
multe multumiri




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search