copripunta in stark

Romanian translation: protectie a varfului din (material) stark

18:58 Oct 7, 2013
Italian to Romanian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion / Calzatura antinfortunisitca
Italian term or phrase: copripunta in stark
Calzatura bassa in pelle scamosciata con ”copripunta in stark”, con puntale composito e suola resistente al calore.

http://www.fedimecc.it/pdf/2004/GREEN LINE1.pdf
Emil Mahmut
Romania
Romanian translation:protectie a varfului din (material) stark
Explanation:
Cred ca ai dreptate, Emil. In imaginile de mai jos apare ca o fasie de cauciuc ce protejeaza varful in exterior - cauta "copri punta" si deschide brosurile corespunzatoare:
http://www.fulmix.it/index.php/calzature-dpi-antinfortunisti...

Eu as spune "cu protectie a varfului din (material) stark".

Stark:
Materiale altamente resistente all’abrasione, utilizzato per aumentare la resistenza all’usura nei punti di maggiore utilizzo (puntale, tallone).
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:YUS86nN...|lang_it&client=firefox-a
Selected response from:

Magda Dan
Italy
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4întăritură în zona degetelor
Iulia Rolle
3protectie a varfului din (material) stark
Magda Dan


Discussion entries: 1





  

Answers


14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
întăritură în zona degetelor


Explanation:
Cred că se referă la faptul că bocancii sunt mai protejaţi în zona mai vulnerabilă a degetelor, mai degrabă decât un rol estetic.
http://www.bikexpert.ro/categories/incaltaminte_5787_47/page...

Partea ce protejează scobitura gleznei, cu un design anatomic corect, împreună cu întăritura din dreptul degetelor, oferă suportul optim pentru picior.

http://www.top-shop.ro/oferta_club5/club5_papuci_de_piele.ht...

Iulia Rolle
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Mulțumesc pt. ajutor!


16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
protectie a varfului din (material) stark


Explanation:
Cred ca ai dreptate, Emil. In imaginile de mai jos apare ca o fasie de cauciuc ce protejeaza varful in exterior - cauta "copri punta" si deschide brosurile corespunzatoare:
http://www.fulmix.it/index.php/calzature-dpi-antinfortunisti...

Eu as spune "cu protectie a varfului din (material) stark".

Stark:
Materiale altamente resistente all’abrasione, utilizzato per aumentare la resistenza all’usura nei punti di maggiore utilizzo (puntale, tallone).
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:YUS86nN...|lang_it&client=firefox-a

Magda Dan
Italy
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 7
Notes to answerer
Asker: Protectie este riscant in contextul meu (incaltaminte militara/de siguranta etc.) deci cred ca am sa merg pe ”bandă de acoperire a cusăturilor din material stark” sau inserție, ceva de genul ăsta. Mulțumesc pt. ajutor!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search