KudoZ home » Italian to Bulgarian » Agriculture

Cicchetto

Bulgarian translation: бутон/лост


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:Cicchetto
Bulgarian translation:бутон/лост
Entered by: lana06

08:16 Mar 6, 2008
Italian to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture
Italian term or phrase: Cicchetto
Il cicchetto deve essere premuto 3-5 volte prima di una partenza a freddo.

Cicchetto- приспособление за заливане преди пускане в действие (еn. primer)
Maia Alexandrova-Carboni
Italy
бутон/лост
Explanation:
бутон/лост за ръчно подкачване на горивото при стартиране
Selected response from:

lana06
Bulgaria
Grading comment
Grazie!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4бутон/лостlana06
3смукач
Trufev


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
смукач


Explanation:
Мисля, че за това става въпрос. При старите модели автомобили трябваше да бъде задвижен напред-назад няколко пъти, за да подкачи гориво.

Trufev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
бутон/лост


Explanation:
бутон/лост за ръчно подкачване на горивото при стартиране


    Reference: http://argo-market.com/ViewProduct.aspx?id=385
lana06
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Grazie!