KudoZ home » Italian to Bulgarian » Automotive / Cars & Trucks

angoli di sterzatura

Bulgarian translation: ъгъл на завиване


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:angoli di sterzatura
Bulgarian translation:ъгъл на завиване
Entered by: Maia Alexandrova-Carboni

22:39 Mar 15, 2008
Italian to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Italian term or phrase: angoli di sterzatura
Controllo gruppo sterzante:
- lubrificare le articolazioni del gruppo sterzo
- controllare gli angoli di sterzagtura
Аз го разбирам "angolo di sterzatura" като "ъгъл на завиване".
Maia Alexandrova-Carboni
Italy
ъгъл на завиване
Explanation:
в контекста на въпроса за проверка на изтъркване на грайферите. Това е едното, което трябва да се провери в такъв случай.
Selected response from:

Metodi Gerasimov
Bulgaria
Grading comment
Grazie!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4ъгъл на завиване
Metodi Gerasimov
3 +1ъгъл на завъртане на волана
Trufev


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
ъгъл на завиване


Explanation:
в контекста на въпроса за проверка на изтъркване на грайферите. Това е едното, което трябва да се провери в такъв случай.


    Reference: http://209.85.129.104/search?q=cache:guOE6NjiawsJ:program.ci...
    Reference: http://mecsys.mecc.polimi.it/Didattica/cheli/esercitazioni/B...
Metodi Gerasimov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Grazie!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Guergana Krasteva: братушките го дават така: "angolo di sterzo - угол поворота (управляемых колёс)"
3 hrs

agree  lana06: Конструкцията позволява голям ъгъл на завъртане на управляемите колела, което осигурява минимален радиус на завой и голяма маневреност на електрокара.
4 hrs

agree  atche84: завиване на колелата (там са ограничителите) - няма нищо общо нито с грайферите, нито с въртенето на волана
5 hrs

agree  milatrad: ъгъла на завиване е по-широко понятие и не зависи само от кормилното устройство, а и от външни фактори
1 day10 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ъгъл на завъртане на волана


Explanation:
В случая става дума за настройка на ограничителите на ъгъла на завъртане на волана в двете посоки.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 120

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  milatrad: Мисля, че е по-точния и технически правилен отоговор
1 day10 hrs