KudoZ home » Italian to Bulgarian » Mechanics / Mech Engineering

commutatore

Bulgarian translation: колектор


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:commutatore
Bulgarian translation:колектор
Entered by: Irena Pizzi

08:54 Oct 21, 2007
Italian to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / motori a corrente continua
Italian term or phrase: commutatore
Схема, никакъв допълнителен текст :-((
Предварително благодаря!
Irena Pizzi
Italy
колектор
Explanation:
Това е по-точният термин за електродвигатели. Можете да направите справка и в речници, и в специализирани Интернет сайтове.
Най-общото значение е "превключвател".

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2007-10-21 09:26:44 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.eurodict.com/search.php?word=commutatore&go=Trans...
Selected response from:

Milena Atanasova
Grading comment
Благодаря много, Милена!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1колектор
Milena Atanasova
4 +1комутатор
Trufev


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
комутатор


Explanation:
В този контекст. Понякога означава и превключвател.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 204

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lana06: Подкрепям превключвател, комутатор защото: контекта повече говори за превклю чвател;и защото има друг термин за колектор
45 mins

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
колектор


Explanation:
Това е по-точният термин за електродвигатели. Можете да направите справка и в речници, и в специализирани Интернет сайтове.
Най-общото значение е "превключвател".

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2007-10-21 09:26:44 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.eurodict.com/search.php?word=commutatore&go=Trans...

Milena Atanasova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Благодаря много, Милена!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Guergana Krasteva: http://el-ma.tu-sofia.bg/EMM/Upraznenia/upr8.html http://enginez.hit.bg/enjoy.htm
2 hrs