KudoZ home » Italian to Bulgarian » Mechanics / Mech Engineering

RISCONTRO FISSO

Bulgarian translation: с фиксирана настройка


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase: RISCONTRO FISSO
Bulgarian translation:с фиксирана настройка
Entered by: Maia Alexandrova-Carboni

01:31 Nov 6, 2008
Italian to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Italian term or phrase: RISCONTRO FISSO
TAGLIO SINGOLO CON RISCONTRO FISSO. Taglio con disco verticale o inclinato impostando una dimensione riferita ad un riscontro.
Maia Alexandrova-Carboni
Italy
с фиксирана настройка
Explanation:
с фиксиран ограничител на рязането, с фиксирана опора, с фиксирано регулиране
http://www.babylon.com/definition/riscontro_fisso/
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ФИКСИРАН ОГРАНИЧИТЕЛ
Станислав (Stanislav) Чалъков (Chalakov)
4с фиксирана настройка
Trufev


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
с фиксирана настройка


Explanation:
с фиксиран ограничител на рязането, с фиксирана опора, с фиксирано регулиране
http://www.babylon.com/definition/riscontro_fisso/

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 204
Grading comment
Благодаря!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ФИКСИРАН ОГРАНИЧИТЕЛ


Explanation:
Става дума за насрещен елемент, при достигането на който се получава регулиране-ограничаване на размера на работа.
Колегата е разбрал перфектно за какво става дума.

Example sentence(s):
  • Ръкохватка с дълбочинен ограничител, система за плавен пуск, 600W, 500-2500 об. .... 500W, възможност за рязане под наклон на четири фиксирани степени,
Станислав (Stanislav) Чалъков (Chalakov)
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lana06
1 hr