KudoZ home » Italian to Croatian » Architecture

piano volumetrico

Croatian translation: prostorni plan


21:29 Feb 19, 2006
Italian to Croatian translations [PRO]
Architecture / sale congressi
Italian term or phrase: piano volumetrico
...piano volumetrico

Una volta conlusa la fase esplorativa.... elaborarono un progetto e realtivo piano volumetrico per presentarlo alla municipalita'...
Laura1
Croatian translation:prostorni plan
Explanation:
;)
Selected response from:

Vjekoslav Pavic
Croatia
Grading comment
Hvala svima.
za info zelim reci da sam ctc arhitekticu koja je diplomirala u Milanu, kaze da je to kod nas ustvari katnost, ali da prevedem kao idejni nacrt, idejno rjesenje. Pa sam na stranicama Gradskog poglavarstava trazila sto stranci sve moraju priloziti ako zele kod nas graditi i nasla sam IDEJNI PROJEKT. i to je u ovom slucaju ono sto sam trazila.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1prostorni planVjekoslav Pavic
4trodimenzionalni nacrt
alz
3volumenski izračun
Anja Medic


Discussion entries: 3





  

Answers


14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trodimenzionalni nacrt


Explanation:
trodimenzionalni nacrt
trodimenzionalni plan

3D nacrt kojim se prikazuje utjecaj građevine u prostoru

nisam arhitekt, ali to je smjer u kojem morate tražiti



alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
volumenski izračun


Explanation:
Izračun obujma zahvata/građevine/površine koji se prilaže projektu.
Pozdrav,
Anja

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2006-02-20 13:37:49 GMT)
--------------------------------------------------

Pretpostavljam da se katnost odnosi samo na visinu, dok pojam "volumetrico" podrazumijeva trodimenzionalni nacrt/izracun, kao sto kaze i alz.


    Reference: http://www.glasila.hr/Glasila/SVVZ/SVVZ2605.pdf
Anja Medic
Italy
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

1 day10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
prostorni plan


Explanation:
;)

Vjekoslav Pavic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 3
Grading comment
Hvala svima.
za info zelim reci da sam ctc arhitekticu koja je diplomirala u Milanu, kaze da je to kod nas ustvari katnost, ali da prevedem kao idejni nacrt, idejno rjesenje. Pa sam na stranicama Gradskog poglavarstava trazila sto stranci sve moraju priloziti ako zele kod nas graditi i nasla sam IDEJNI PROJEKT. i to je u ovom slucaju ono sto sam trazila.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  alz: zar nije postorni plan plan šireg područja u koji se moraju uklopiti ostali projekti?
35 mins

agree  Martina Erdeljac: slažem se s idejni projekt
69 days