KudoZ home » Italian to Croatian » Economics

commissioni

Croatian translation: provizije


20:23 Apr 23, 2008
Italian to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics
Italian term or phrase: commissioni
controllo costi e commissioni
Martina Erdeljac
Croatian translation:provizije
Explanation:
radi se o izdacima, bas kao sto su i troskovi, dakle spadaju u istu kategoriju.

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2008-04-24 06:45:20 GMT)
--------------------------------------------------

kada se ova dva pojma nalaze ovak zajedno, najcesce se radi o provizijama
Selected response from:

Maja Engel
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2provizije
Maja Engel
3narudžbe
Ivana Kahle


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
narudžbe


Explanation:
Ovako, bez konteksta, rekla bih da je to kontrola troškova i narudžbi.
Osim toga, commissioni mogu biti provizije i bankarski troškovi - vidite što Vam se uklapa u kontekst.

Ivana Kahle
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 52

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
provizije


Explanation:
radi se o izdacima, bas kao sto su i troskovi, dakle spadaju u istu kategoriju.

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2008-04-24 06:45:20 GMT)
--------------------------------------------------

kada se ova dva pojma nalaze ovak zajedno, najcesce se radi o provizijama

Maja Engel
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 48
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA
10 mins
  -> Hvala!

agree  Nedim Sahovic: Da, najčešće je tako...
14 mins
  -> Hvala!