KudoZ home » Italian to Croatian » Furniture / Household Appliances

cuscinatura in piuma d’oca

Croatian translation: ojastučenje od gusjeg perja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:cuscinatura in piuma d’oca
Croatian translation:ojastučenje od gusjeg perja
Entered by: Ivana Kahle

23:53 Nov 8, 2013
Italian to Croatian translations [PRO]
Marketing - Furniture / Household Appliances / fotelje i kauči
Italian term or phrase: cuscinatura in piuma d’oca
Struttura in legno massello, piedini in legno, seduta con molleggio in acciaio, cuscinatura in piuma d’oca con inserto in espanso, rivestimento in pelle.
V&E-Team
Croatia
jastuci od gusjeg perja
Explanation:
Ovdje se spominje cuscinatura fissa i cuscinatura mobile:
http://divani.webmobili.it/poltrone.html
Iz toga bi se dalo zaključiti da postoje naslonjači s fiksnim jastucima i jastucima koji se mogu (po)micati.

http://en.wiktionary.org/wiki/cuscinatura

http://mymemory.translated.net/de/Italian/German/cuscinatura

--------------------------------------------------
Note added at 1 day10 hrs (2013-11-10 10:11:41 GMT)
--------------------------------------------------

Umjesto jastuci ovdje je prikladniji izraz OJASTUČENJE:
http://hrcak.srce.hr/53695
http://www.lecher.hr/katalog.php?id=19&cat=19&c2p=1433
http://www.novak-m.at/hr/terapeutski-stol-s8-luxury
Selected response from:

Ivana Kahle
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ispun od gusjeg perja
alz
3jastuci od gusjeg perja
Ivana Kahle


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ispun od gusjeg perja


Explanation:
ispun od gusjeg perja

alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: hvala na sudjelovanju. više sreće drugi put.


1 day10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jastuci od gusjeg perja


Explanation:
Ovdje se spominje cuscinatura fissa i cuscinatura mobile:
http://divani.webmobili.it/poltrone.html
Iz toga bi se dalo zaključiti da postoje naslonjači s fiksnim jastucima i jastucima koji se mogu (po)micati.

http://en.wiktionary.org/wiki/cuscinatura

http://mymemory.translated.net/de/Italian/German/cuscinatura

--------------------------------------------------
Note added at 1 day10 hrs (2013-11-10 10:11:41 GMT)
--------------------------------------------------

Umjesto jastuci ovdje je prikladniji izraz OJASTUČENJE:
http://hrcak.srce.hr/53695
http://www.lecher.hr/katalog.php?id=19&cat=19&c2p=1433
http://www.novak-m.at/hr/terapeutski-stol-s8-luxury

Ivana Kahle
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Grading comment
hvala