KudoZ home » Italian to Croatian » Furniture / Household Appliances

funzionale schienale-poggiatesta

Croatian translation: funkcionalni leđni naslon s osloncem za glavu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:funzionale schienale-poggiatesta
Croatian translation:funkcionalni leđni naslon s osloncem za glavu
Entered by: V&E-Team

23:58 Nov 8, 2013
Italian to Croatian translations [PRO]
Marketing - Furniture / Household Appliances / fotelje i kauči
Italian term or phrase: funzionale schienale-poggiatesta
Caratterizzato da una morbida seduta, accogliente cuscino lombare e funzionale schienale-poggiatesta.
V&E-Team
Croatia
funkcionalni leđni naslon s naslonjačem/osloncem za glavu
Explanation:
Ovdje se spominje leđni naslon kod naslonjača:
http://www.natuzzi.hr/uporaba/11/18/naslonjaci-s-rucnim-meha...

... a ovdje naslonjač za glavu:
http://www.anicic-trockenbau.de/anicic-solariji/hr/lezaljke....

Umjesto "naslonjač" može se reći i oslonac:
http://www.njuskalo.hr/solariji-saloni/muske-frizerske-stoli...
Selected response from:

Ivana Kahle
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5funkcionalni naslonjač s naslonjačem za glavu
alz
4funkcionalni leđni naslon s naslonjačem/osloncem za glavu
Ivana Kahle


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
funkcionalni naslonjač s naslonjačem za glavu


Explanation:
funkcionalni naslonjač s naslonjačem za glavu

alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 8

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
funkcionalni leđni naslon s naslonjačem/osloncem za glavu


Explanation:
Ovdje se spominje leđni naslon kod naslonjača:
http://www.natuzzi.hr/uporaba/11/18/naslonjaci-s-rucnim-meha...

... a ovdje naslonjač za glavu:
http://www.anicic-trockenbau.de/anicic-solariji/hr/lezaljke....

Umjesto "naslonjač" može se reći i oslonac:
http://www.njuskalo.hr/solariji-saloni/muske-frizerske-stoli...

Ivana Kahle
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Grading comment
hvala