KudoZ home » Italian to Croatian » IT (Information Technology)

sito

Croatian translation: (web) stranica


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:sito
Croatian translation:(web) stranica
Entered by: Ivana Kahle

13:27 Jan 14, 2008
Italian to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
Italian term or phrase: sito
Richiesta di registrazione al sito ...
To je, ako se ne varam, "site" na engleskom.
Kako se to lijepo kaže hrvatski?
Ivana Kahle
Croatia
web stranica
Explanation:
web stranica/stranice ili web lokacija
Selected response from:

Maja Engel
Grading comment
Može i samo "stranica".
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2web stranica
Maja Engel
4mrežna stanicaVjekoslav Pavic
3internet stranice
Dragomir Kovacevic


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
web stranica


Explanation:
web stranica/stranice ili web lokacija

Maja Engel
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Može i samo "stranica".
Hvala!
Notes to answerer
Asker: Je li ta lokacija možda "domena"?

Asker: Ili se tu radi o zakupu web-prostora za određenu stranicu?

Asker: Evo još malo konteksta: La XY S.r.l. richiede l'invio della Username e della Password per l'accesso e l'utilizzo del sito Internet ...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA: jednostavno web stranica.
44 mins

agree  Lucija Raković
45 mins

49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mrežna stanica


Explanation:
Uobičajeni su termini *stranica* *web stranica* ili ovaj gore naveden

Vjekoslav Pavic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
internet stranice


Explanation:
internet stranice

Dragomir Kovacevic
Italy
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian