KudoZ home » Italian to Croatian » Tech/Engineering

smaltimento

Croatian translation: zbrinjavanje otrovnog otpada


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:smaltimento rifiuti tossici
Croatian translation:zbrinjavanje otrovnog otpada
Entered by: evaesse

13:11 Jan 26, 2002
Italian to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering
Italian term or phrase: smaltimento
u smislu otrovnog otpada

smaltimento dei rifiuti tossici
postoji kakav strucni naziv?
evaesse
zbrinjavanje opasnog otpada
Explanation:
...prioritetnih zadataka gospodarenja otpadom u Gradu Zagrebu jest zbrinjavanje opasnog otpada koji izravno ugrožava zdravlje ljudi ...

2. Ministarstvo zaštite okoliša i prostornog uređenja
... Iskazan je veliki interes za projekte zbrinjavanja otpada od kojih je najvredniji zbrinjavanje opasnog otpada u INA Rafinerija Sisak od 42, 5 milijuna dolara. ...
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
Hvala svima, ovo mi se ipak cini najprikladniji termin!

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zbrinjavanje opasnog otpada
Vesna Zivcic
4odlaganje
Kemal Mustajbegovic
4riješiti se
Fulvio Milic


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
riješiti se


Explanation:
nisam našao pogodniji izraz ali u kontekstu ćini mi se da bi moglo biti u redu.
... riješiti se otpada ili slično

Fulvio Milic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 42

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odlaganje


Explanation:
Moje znanje talijanskog je, recimo elementarno, ali ovo mi se cini najprikladnijim izrazom uvrijezenim u hrvatskom jeziku. Stoga predlazem slijedeci prijevod:

"Odlaganje otrovnog otpada"

Srdacno!

Kemal Mustajbegovic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zbrinjavanje opasnog otpada


Explanation:
...prioritetnih zadataka gospodarenja otpadom u Gradu Zagrebu jest zbrinjavanje opasnog otpada koji izravno ugrožava zdravlje ljudi ...

2. Ministarstvo zaštite okoliša i prostornog uređenja
... Iskazan je veliki interes za projekte zbrinjavanja otpada od kojih je najvredniji zbrinjavanje opasnog otpada u INA Rafinerija Sisak od 42, 5 milijuna dolara. ...



    Reference: http://www.zgo.hr/menu.cgi?URL=soos.html
    Reference: http://www.mzopu.hr/Kategorija.asp?ID=4295&Lang=Hr
Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Hvala svima, ovo mi se ipak cini najprikladniji termin!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Fulvio Milic: Vesna je uvjek u pravu :)
16 mins
  -> To se zove pretjerivanje...