KudoZ home » Italian to Dutch » Mechanics / Mech Engineering

asse diametrale

Dutch translation: diametrale as


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:asse diametrale
Dutch translation:diametrale as
Entered by: Magda Talamini

11:06 Dec 21, 2005
Italian to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Tornio CNC - programmazione
Italian term or phrase: asse diametrale
Draaibank - programmatie, afstelling...

Impostazione dell’asse X come asse radiale o diametrale.

--) Afstelling van de X-as als zwenkas of ...?? draaias ??
Joris Bogaert
Italy
diametrale as
Explanation:
http://www.proz.com/?sp=h&id=663903
kijk eens hier

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2005-12-21 11:22:28 GMT)
--------------------------------------------------

ja je hebt gelijk

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2005-12-21 11:25:04 GMT)
--------------------------------------------------

maar toch... de beide NL woorden zijn toch echt de exacte synoniemen van de beide Italiaanse termen....
Selected response from:

Magda Talamini
Grading comment
Er is blijkbaar geen andere vertaling... tja.. Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5de X-as instellen als diametrale of radiale asFrauke Joris
3diametrale as
Magda Talamini


Discussion entries: 3





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
diametrale as


Explanation:
http://www.proz.com/?sp=h&id=663903
kijk eens hier

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2005-12-21 11:22:28 GMT)
--------------------------------------------------

ja je hebt gelijk

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2005-12-21 11:25:04 GMT)
--------------------------------------------------

maar toch... de beide NL woorden zijn toch echt de exacte synoniemen van de beide Italiaanse termen....

Magda Talamini
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 15
Grading comment
Er is blijkbaar geen andere vertaling... tja.. Bedankt!
Notes to answerer
Asker: Die had ik gezien Magda, maar als je het intikt heb je maar 1 hit op google (en dat is precies deze die jij aanbrengt)..

Asker: Ik geloof dat er een andere benaming moet zijn... cf. radiaalas = zwenkas. Toch bedankt!


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
de X-as instellen als diametrale of radiale as


Explanation:
maakt een diametrale of radiale beweging.

Frauke Joris
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 36
Notes to answerer
Asker: Wil het best geloven, maar waarom komt deze term nie voor op google?