International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » Italian to Dutch » Medical

T. chiede ,al dirretore di Informatica Didattica

Dutch translation: T. vraagt aan het hoofd van de afdeling Didactische Informatica


17:29 Mar 18, 2002
Italian to Dutch translations [PRO]
Medical
Italian term or phrase: T. chiede ,al dirretore di Informatica Didattica
En de rest van de zin gaat als volgt :
"di poterne utillizare le attrezzature per il periodo di mesi 6 a partire dal giorno oggi.
Camel
Dutch translation:T. vraagt aan het hoofd van de afdeling Didactische Informatica
Explanation:
De hele zin zou als volgt kunnen worden vertaald: "T. vraagt aan het hoofd van de afdeling Didactische Informatica om de apparatuur van die afdeling met ingang van heden gedurende 6 maanden te mogen gebruiken."
Selected response from:

J.G. Dekker
Grading comment
Hartelijk dank, dàt is het !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5T. vraagt aan het hoofd van de afdeling Didactische Informatica
J.G. Dekker
4T. vraagt aan de directeur van (het departement) Computerdidaktiek...Serge L


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
T. vraagt aan de directeur van (het departement) Computerdidaktiek...


Explanation:
de uitrusting/infrastructuur te mogen gebruiken voor een periode van 6 maanden, te rekenen vanaf vandaag.

Succes,

Serge L.


    ervaring
Serge L
PRO pts in pair: 24

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
T. vraagt aan het hoofd van de afdeling Didactische Informatica


Explanation:
De hele zin zou als volgt kunnen worden vertaald: "T. vraagt aan het hoofd van de afdeling Didactische Informatica om de apparatuur van die afdeling met ingang van heden gedurende 6 maanden te mogen gebruiken."


    Reference: http://cwisdb.cc.kuleuven.ac.be/onderwijs/g921.htm
J.G. Dekker
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 222
Grading comment
Hartelijk dank, dàt is het !