KudoZ home » Italian to Dutch » Medical

affezioni del tratto gastrointestinale superiore

Dutch translation: aandoeningen van het bovenste deel van het maag-darmkanaal


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:affezioni del tratto gastrointestinale superiore
Dutch translation:aandoeningen van het bovenste deel van het maag-darmkanaal
Entered by: Carla Zwanenberg

15:47 Mar 28, 2003
Italian to Dutch translations [PRO]
Medical
Italian term or phrase: affezioni del tratto gastrointestinale superiore
In bijsluiter van ontstekingswerend geneesmiddel "Aulin" bij Gebruiksvoorwaarden. Voorzichtigheid is aangewezen voor personen met deze aandoening.
Leonardi
aandoeningen van het bovenste deel van het maag-darmkanaal
Explanation:
affezione: aandoening (van Dale)
tratto gastrointestinale superiore: bovenste deel van het maag-darmkanaal (via Verpleegkundig woordenboek Ne-En)
Selected response from:

Carla Zwanenberg
Netherlands
Grading comment
Danku!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5aandoeningen van de bovenste maagdarmtractus
Elisabeth Ghysels
4aandoeningen van het bovenste deel van het maag-darmkanaal
Carla Zwanenberg


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aandoeningen van het bovenste deel van het maag-darmkanaal


Explanation:
affezione: aandoening (van Dale)
tratto gastrointestinale superiore: bovenste deel van het maag-darmkanaal (via Verpleegkundig woordenboek Ne-En)

Carla Zwanenberg
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 21
Grading comment
Danku!

46 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
aandoeningen van de bovenste maagdarmtractus


Explanation:
is een van verschillende opties.
Groeten,

Nikolaus


    Reference: http://www.postdoc.nl/dc/7301cKindergastroenterologie.htm
Elisabeth Ghysels
PRO pts in pair: 56