KudoZ home » Italian to Dutch » Other

Andiamo mangiare una pizza, io e te?

Dutch translation: Gaan wij met....


13:06 Nov 5, 2001
Italian to Dutch translations [Non-PRO]
Italian term or phrase: Andiamo mangiare una pizza, io e te?
Vorrei sapere come se dice questo in olandese.

Grazie
Mario
Mario
Dutch translation:Gaan wij met....
Explanation:
Ciao Mario,

c'i sono parecchi possibilità. La mia proposizione è:

Gaan wij met z'n tweetjes een pizza eten?

Oppure:

Kom jij met mij een pizza eten?

Ma, meglio mangiare qualcosa di buona. Buon appetito!

Ciao
Thijs
Selected response from:

Thijs van Dorssen
Grading comment
Grazie mille!
Mario
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Gaan wij met....
Thijs van Dorssen
4 +1Zullen we een pizza gaan eten, jij en ik?Serge L


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Gaan wij met....


Explanation:
Ciao Mario,

c'i sono parecchi possibilità. La mia proposizione è:

Gaan wij met z'n tweetjes een pizza eten?

Oppure:

Kom jij met mij een pizza eten?

Ma, meglio mangiare qualcosa di buona. Buon appetito!

Ciao
Thijs

Thijs van Dorssen
Grading comment
Grazie mille!
Mario

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Serge L: prima, voor mij pizza al tonno ;-)
10 hrs
  -> Prima, Mario krijgt il conto!

agree  Carla Zwanenberg: Non possiamo andare in cinque a mangiare quella pizza? Hm, no, Mario probabilmente non sarebbe d'accordo ;)
10 hrs
  -> Ja prima, kom maar mee. Mario heeft hier niets te zeggen. Hij krijgt achteraf alleen de rekening. (smile)

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Zullen we een pizza gaan eten, jij en ik?


Explanation:
o: Zullen we samen een pizza gaan eten?
Zullen we met zijn beiden een pizza gaan eten?

Buon appetito!

Serge L.

Serge L
PRO pts in pair: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Thijs van Dorssen: Ciao Serge, we zitten vanavond wel op dezelfde golflengte, hè? Of in dezelfde pizzeria? Pizza prosciutto per me! Ciao
11 mins