KudoZ home » Italian to Greek » Mechanics / Mech Engineering

GIUNTATORE

Greek translation: συγκολλητικό, ενωτικό


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:GIUNTATORE
Greek translation:συγκολλητικό, ενωτικό
Entered by: haritini

15:49 Dec 17, 2010
Italian to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Italian term or phrase: GIUNTATORE
...il cancello del giuntatore lato A è aperto, se è in funzione chiuderlo per ripristinare il corretto funzionamento

Si tratta di una macchina per etichette...
haritini
Italy
συγκολλητικό, ενωτικό
Explanation:
προτιμώ το ενωτικό, αν πρόκειται για μηχανή ένωσης ρολών ετικετών για συνεχή τροφοδοσία μιας γραμμής παραγωγής
Selected response from:

PROSGR
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Τεχνικός υπεύθυνος για τις ενώσεις
Sokratis Sarinopulos
4συγκολλητικό, ενωτικό
PROSGR


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
συγκολλητικό, ενωτικό


Explanation:
προτιμώ το ενωτικό, αν πρόκειται για μηχανή ένωσης ρολών ετικετών για συνεχή τροφοδοσία μιας γραμμής παραγωγής

PROSGR
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 28
Grading comment
Ευχαριστώ!

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Τεχνικός υπεύθυνος για τις ενώσεις


Explanation:
giuntatore
giuntatóre s. m. (f. -trice o -tóra) [der. di giuntare]. – 1. Chi, nel proprio mestiere, ha il compito di giuntare, di unire più pezzi: g. di doghe, ecc. (il femm., in questo sign., è giuntatora, sinon. di aggiuntatora).
Συνεπώς θα έλεγα "τεχνικός υπεύθυνος για τις ενώσεις", εκτός εάν υπάρχει μονολεκτική απόδοση.

Sokratis Sarinopulos
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20