KudoZ home » Italian to Greek » Mechanics / Mech Engineering

tampone

Greek translation: εφεδρικός συσσωρευτής


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:batteria tampone
Greek translation:εφεδρικός συσσωρευτής
Entered by: haritini

10:59 Dec 21, 2010
Italian to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Italian term or phrase: tampone
Attenzione guasto alla batteria tampone...
si tratta di un'etichettatrice
haritini
Italy
εφεδρικός συσσωρευτής
Explanation:
è abbastanza semplice penso

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2010-12-21 13:06:29 GMT)
--------------------------------------------------

http://eshop.kemetinformatica.com/store/index.php/cPath/142
http://cgi.ebay.it/BATTERIA-TAMPONE-12V-7Ah-al-piombo-per-al...
http://forum.astrofili.org/viewtopic.php?f=3&t=13269&start=0
http://www.liberotech.net/index.php?main_page=product_info&p...
http://cgi.ebay.it/FIAMM-BATTERIA-TAMPONE-12V-2Ah-/290501897...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2010-12-21 13:53:22 GMT)
--------------------------------------------------

Στέλιο συμφωνώ, σίγουρα μπορεί να αναφέρεται και σε άλλα συστήματα ο όρος UPS, όχι μόνο σε υπολογιστικά (αν και συνήθως χρησιμοποιείται εκεί), αλλά εδώ κανείς δεν μας εγγυάται πως υπάρχει ολόκληρο σύστημα εφεδρικής τροφοδοσίας (UPS) για αυτήν την etichettatrice, και όχι μία απλή μπαταριούλα. Σε αυτές τις περιπτώσεις νομίζω ότι είναι καλό να αποδίδουμε πιστά τους όρους και να μη ρισκάρουμε δικές μας ερμηνείες.
Selected response from:

alespil
Greece
Grading comment
Grazie!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1εφεδρικός συσσωρευτής
alespil
4μπαταρία, μπαταρία του UPSStelios Nalbantidis


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
μπαταρία, μπαταρία του UPS


Explanation:
Ή σκέτο UPS (γιου-πι-ές) όπως έχει καθιερωθεί μεταξύ των κατσαβιδάκιδων στην Ελλάδα.



    Reference: http://www.google.it/search?q=%22%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%84%CE...
    Reference: http://www.google.it/search?q=%22batteria+tampone+*+*+*+ups%...
Stelios Nalbantidis
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Greek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  alespil: Δεν συμφωνώ. Εδώ μιλάμε για etichetattrice,όχι για ΗΥ. Tampone είναι γενικός όρος που σημαίνει "εφεδρικός", και δεν έχει καμία σχέση με το σχήμα της μπαταρίας ή το μηχάνημα που θα τροφοδοτήσει.
18 mins
  -> Και ποιός είπε ότι το UPS χρησιμεύει μόνο για υπολογιστές; "εφεδρική" μπαταρία είναι η "επιπλέον" μπαταρία που έχεις για το κινητό σου..

agree  Constantinos Faridis
30 mins

disagree  PROSGR: Στο συγκεκριμένο ερώτημα, έχουμε να κάνουμε με μια βοηθητική-εφεδρική μπαταρία-συσσωρευτή, του μηχανήματος. Το πολύ πολύ ν' αναφέρεται σε μπαταρία κάποιας κάρτας του ηλεκτρονικού μέρους της μηχανής. Η αναφορά σε UPS, δεν συνηθίζεται σε ανάλογα μηχανήματα.
1 hr

14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
batteria tampone
εφεδρικός συσσωρευτής


Explanation:
è abbastanza semplice penso

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2010-12-21 13:06:29 GMT)
--------------------------------------------------

http://eshop.kemetinformatica.com/store/index.php/cPath/142
http://cgi.ebay.it/BATTERIA-TAMPONE-12V-7Ah-al-piombo-per-al...
http://forum.astrofili.org/viewtopic.php?f=3&t=13269&start=0
http://www.liberotech.net/index.php?main_page=product_info&p...
http://cgi.ebay.it/FIAMM-BATTERIA-TAMPONE-12V-2Ah-/290501897...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2010-12-21 13:53:22 GMT)
--------------------------------------------------

Στέλιο συμφωνώ, σίγουρα μπορεί να αναφέρεται και σε άλλα συστήματα ο όρος UPS, όχι μόνο σε υπολογιστικά (αν και συνήθως χρησιμοποιείται εκεί), αλλά εδώ κανείς δεν μας εγγυάται πως υπάρχει ολόκληρο σύστημα εφεδρικής τροφοδοσίας (UPS) για αυτήν την etichettatrice, και όχι μία απλή μπαταριούλα. Σε αυτές τις περιπτώσεις νομίζω ότι είναι καλό να αποδίδουμε πιστά τους όρους και να μη ρισκάρουμε δικές μας ερμηνείες.


    Reference: http://www.library.tuc.gr/artemis/DT2007-0012/DT2007-0012.pd...
alespil
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Grazie!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Constantinos Faridis: μπαταρία πλακέ http://www.howtotech.org/2009/12/overclock-di-sistema-reset-...
1 hr
  -> Εφεδρική Μπαταρία, se non le piacce il termine συσσωρευτής. E' un errore garvissimo il Suo, "tampone" descrive la proprieta/funzione della batteria, non la forma. Di sopra ho riportato alcuni link di batterie tampone di tutti i tipi e misure.

agree  PROSGR: Ή βοηθητική μπαταρία. Εξαρτάται από την λειτουργία της...
3 hrs
  -> συμφωνώ απόλυτα και με το "βοηθητική"

agree  Panagiotis Andrias
9 hrs