KudoZ home » Italian to Greek » Other

non accontentarti del orizzonte, cerca l'infinito.

Greek translation: Μην περιορίζεσαι στον ορίζοντα, αναζήτησε το άπειρο.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:Non accontentarti del orizzonte, cerca l'infinito.
Greek translation:Μην περιορίζεσαι στον ορίζοντα, αναζήτησε το άπειρο.
Entered by: Natassa Iosifidou

13:33 Mar 7, 2008
Italian to Greek translations [Non-PRO]
Other / famous senteces
Italian term or phrase: non accontentarti del orizzonte, cerca l'infinito.
verbs (accontentarti and cerca) are imperative form.
Viviana Negrini
Μην περιορίζεσαι στον ορίζοντα, αναζήτησε το άπειρο.
Explanation:
"Μην περιορίζεσαι στον ορίζοντα, αναζήτησε το άπειρο."

Μία ακόμη πρόταση, με διαφορετικά ρήματα.
Θα προτιμούσα μετά τη λέξη "ορίζοντας" μία άνω τελεία στη θέση κόμματος.

Επίσης, ακόμη πιο περιφραστικά:
Μην περιορίζεις το βλέμμα σου μέχρι εκεί που φτάνουν/βλέπουν τα μάτια σου. (Δες και παραπέρα.)
Selected response from:

Natassa Iosifidou
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Μην αρκείσαι στον ορίζοντα, ψάξε το άπειρο.
Rania Papadopoulou
4 +2το όριο σου να είναι μόνο το άπειρο
Sofia Dervisi
4Μην περιορίζεσαι στον ορίζοντα, αναζήτησε το άπειρο.
Natassa Iosifidou


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Μην αρκείσαι στον ορίζοντα, ψάξε το άπειρο.


Explanation:
Don't be content, aim higher and higher

Rania Papadopoulou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
4 hrs

agree  Andras Mohay
7 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
το όριο σου να είναι μόνο το άπειρο


Explanation:
"make the sky your limit"


Sofia Dervisi
Italy
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi: Για πιο ελεύθερη απόδοση! :)
1 hr
  -> Ευχαριστώ!

agree  Andras Mohay: Χωρίς το "μόνο" είναι πιο δυνατό
3 hrs
  -> Ευχαριστώ!Εγώ πάλι έβαλα το "μόνο" για έμφαση.

3 days21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Non accontentarti del orizzonte, cerca l'infinito.
Μην περιορίζεσαι στον ορίζοντα, αναζήτησε το άπειρο.


Explanation:
"Μην περιορίζεσαι στον ορίζοντα, αναζήτησε το άπειρο."

Μία ακόμη πρόταση, με διαφορετικά ρήματα.
Θα προτιμούσα μετά τη λέξη "ορίζοντας" μία άνω τελεία στη θέση κόμματος.

Επίσης, ακόμη πιο περιφραστικά:
Μην περιορίζεις το βλέμμα σου μέχρι εκεί που φτάνουν/βλέπουν τα μάτια σου. (Δες και παραπέρα.)

Natassa Iosifidou
Greece
Native speaker of: Greek