KudoZ home » Italian to Macedonian » Automotive / Cars & Trucks

max autotreno

Macedonian translation: максимална тежина на возило со некочена приколка


17:46 Dec 18, 2010
Italian to Macedonian translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
Italian term or phrase: max autotreno
Преведувам сообраќајна дозвола, во делот 'masse' стои: tara, portata, complessiva, rimorchiabile, max autotreno...

http://download.repubblica.it/motori/pdf/modulistica/modtt21... (втора страна)

Благодарам.
Mika Stanko
Macedonia (FYROM)
Macedonian translation:максимална тежина на возило со некочена приколка
Explanation:
товарот што може да го повлече возилото со приклучна приколка
Selected response from:

AleksandrA015
Macedonia (FYROM)
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4вкупна маса на влечно и приклучно возило
natadimi
4максимална тежина на возило со некочена приколка
AleksandrA015
4 -1максимална тежина на автовозот
Dusica Saveva
4 -1автовоз
Sherefedin MUSTAFA


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
автовоз


Explanation:
тешки товарни возила со полу-приколка (автовозови)
види:
веројатно се мисли на максимална должина, но не сум 100% сигурен.

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  natadimi: Автовозови се возилата за пренесување на автомобили. Шлепер е подобро според мене овде.
1 day 4 hrs

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
максимална тежина на автовозот


Explanation:
автовоз е кабина на возачот+приколка

Dusica Saveva
Italy
Works in field
Native speaker of: Macedonian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  natadimi: Автовозови се возилата за пренесување на автомобили. Мислам дека овде не се мисли на нив.
10 hrs

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
максимална тежина на возило со некочена приколка


Explanation:
товарот што може да го повлече возилото со приклучна приколка

AleksandrA015
Macedonia (FYROM)
Works in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 4

1 day 6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
вкупна маса на влечно и приклучно возило


Explanation:
Max autotreno: la massa complessiva (veicolo motrice + rimorchio o semirimorchio) che non deve essere superata quando si trainano rimorchi o semirimorchi.

natadimi
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 4