KudoZ home » Italian to Polish » Agriculture

seme di lino vaporizzato

Polish translation: Parowane siemię lniane


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:seme di lino vaporizzato
Polish translation:Parowane siemię lniane
Entered by: Karolina Aniela Wilk

07:24 Feb 18, 2009
Italian to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture / sklad preparatu dla krow po wycieleniu
Italian term or phrase: seme di lino vaporizzato
I znow krowki :)

Il preparato contiene, oltre a substrati energetici non acidogeni come il lattosio e grassi bypass, anche seme di lino vaporizzato il cui contenuto di XXX consente di migliorare tutti i parametri riproduttivi.

Bede wdzieczna za kazda pomoc,
Karolina Aniela Wilk
Parowane siemię lniane
Explanation:
Parowanie to jeden ze sposobów przetwarzania pasz tak jak np. moczenie, ługowanie, zakiszanie.Dokonuje się go przy pomocy parników.
Selected response from:

Piotr Plonski
Poland
Grading comment
Tak, to najblizsze jest wg mnie VAPORIZZATO.Ewent. zaparzone tez z PARA ma cos wspolnego.Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1siemie lniane zalane woda
Anna Marta Chelicka-Bernardo
4Parowane siemię lniane
Piotr Plonski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
siemie lniane zalane woda


Explanation:
http://www.sano.pl/pliki/zalaczniki/3/p_hepasan.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 2 ore (2009-02-18 09:52:06 GMT)
--------------------------------------------------

Siemię lniane wzmacnia organizm.
Rozpuszczalne włókno (pektyny) tworzy
w środowisku wodnym lepkie śluzy,
które wykazują działanie ochronne
na przewód pokarmowy i działają łagodząco
przy podrażnieniach i stanach
zapalnych oraz biegunkach. Stąd
też siemię lniane zalane ciepłą wodą
podawane jest często jako pasza
wzmacniająca krowom po porodzie.

Anna Marta Chelicka-Bernardo
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 9

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Luiza Wyganowska: ewentualnie "zalane gorącą wodą"
3 hrs
  -> grazie

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Parowane siemię lniane


Explanation:
Parowanie to jeden ze sposobów przetwarzania pasz tak jak np. moczenie, ługowanie, zakiszanie.Dokonuje się go przy pomocy parników.



    Reference: http://www.naszaszkapa.pl/vademecum/instruktorskie/08.html
Piotr Plonski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Tak, to najblizsze jest wg mnie VAPORIZZATO.Ewent. zaparzone tez z PARA ma cos wspolnego.Dziekuje!