KudoZ home » Italian to Polish » Bus/Financial

bolli

Polish translation: znaczki / oplaty skarbowe / znaczki


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:bolli
Polish translation:znaczki / oplaty skarbowe / znaczki
Entered by: Maciej Andrzejczak

11:17 Jan 21, 2003
Italian to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
Italian term or phrase: bolli
dokument celny
pozycja: bolli
Maciej Andrzejczak
Poland
znaczki / oplaty skarbowe / znaczki
Explanation:
bollo = marca da bollo = znaczek skarbowy / oplata skarbowa

francobolli = bolli = znaczki pocztowe
Selected response from:

Durazzano
Italy
Grading comment
Mille grazie!
MA
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5znaczki / oplaty skarbowe / znaczki
Durazzano
4pieczecie / znaki oplaty (skarbowej itp.)
Jacek Krankowski


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pieczecie / znaki oplaty (skarbowej itp.)


Explanation:
po angielsku "stamps", czyli albo odciski pieczeci albo znaki oplaty

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 41

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
znaczki / oplaty skarbowe / znaczki


Explanation:
bollo = marca da bollo = znaczek skarbowy / oplata skarbowa

francobolli = bolli = znaczki pocztowe

Durazzano
Italy
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 209
Grading comment
Mille grazie!
MA