KudoZ home » Italian to Polish » Bus/Financial

quote latte

Polish translation: kwota mleczna


08:24 Apr 2, 2003
Italian to Polish translations [PRO]
Bus/Financial
Italian term or phrase: quote latte
the text about European Union economy
Marta Socha
Polish translation:kwota mleczna
Explanation:
"Krajowa kwota mleczna zostanie określona przez Radę Ministrów na podstawie
ilości mleka wyprodukowanego i wprowadzonego do obrotu w kraju "

" Przydzielona producentowi przez Agencję Rynku Rolnego indywidualna kwota mleczna
to maksymalna ilość krowiego mleka surowego"

i jeszcze ponad 400 trafień w Google
Selected response from:

leff
Grading comment
Serdecznie dziękuję za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kwota mleczna
Durazzano
4 +1kwota mleczna
leff
4kwoty dotyczące wielkości produkcji mleka
Maciej Andrzejczak


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kwoty dotyczące wielkości produkcji mleka


Explanation:
temat na czasie :)

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 59

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kwota mleczna


Explanation:
"Krajowa kwota mleczna zostanie określona przez Radę Ministrów na podstawie
ilości mleka wyprodukowanego i wprowadzonego do obrotu w kraju "

" Przydzielona producentowi przez Agencję Rynku Rolnego indywidualna kwota mleczna
to maksymalna ilość krowiego mleka surowego"

i jeszcze ponad 400 trafień w Google


    Reference: http://www.arr.gov.pl/showDoc-inoId=271.htm
    Reference: http://www.minrol.gov.pl/bprasowe/BIM5-7-02/arr2.htm
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 88
Grading comment
Serdecznie dziękuję za pomoc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Krankowski
4 mins

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
kwota mleczna


Explanation:
limit produkcji mleka


    Reference: http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33206,1280113.html
Durazzano
Italy
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 205