KudoZ home » Italian to Polish » Cooking / Culinary

mantecatore (per gelato)

Polish translation: mieszalnik


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:mantecatore (per gelato)
Polish translation:mieszalnik
Entered by: Karolina Aniela Wilk

14:08 Nov 9, 2007
Italian to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Cooking / Culinary
Italian term or phrase: mantecatore (per gelato)
Witam,
tlumacze w dalszym ciagu katalog lodow i slodyczy i pojawily mi sie dwa urzadzenia: granitore - czyli urzadzenie do robienia granity i mantecatore. Niestety nie moge znalezc polskiego odpowiednika. Bede wdzieczna za wszelka sugestie. KW
Karolina Aniela Wilk
mieszalnik
Explanation:
Glossario

Significato Mantecare
Mantecare
Legare e ammorbidire una preparazione con l'aggiunta di altri ingredienti.
http://ricette.leonardo.it/significato/mantecare_183.html

Moznaby rowniez uzyc terminu bardziej ogOlnego maszyna do lodow lub automat do lodow ale mieszalnik wydaje sie byc bardziej precyzyjny


--------------------------------------------------
Note added at 49 mins (2007-11-09 14:58:17 GMT)
--------------------------------------------------

Albo mieszalnik do lodow

--------------------------------------------------
Note added at 50 mins (2007-11-09 14:59:25 GMT)
--------------------------------------------------

mieszalnik do produkcji lodow:
http://katalog.pf.pl/Warmińsko-mazurskie/lód-W14P0R10C-m10.h...
Selected response from:

Anna Marta Chelicka-Bernardo
Poland
Grading comment
grazie!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4FrezerMilana D?ugopolska
4mieszalnik
Anna Marta Chelicka-Bernardo
4urządzenie do przygotowania mieszanki lodów
Ossetta


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
urządzenie do przygotowania mieszanki lodów


Explanation:
tak to kiedyś tlumaczyłam, nie znalazłam nic bardziej precyzyjnego


    Reference: http://www.delizia.info/aiuto.html
Ossetta
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mieszalnik


Explanation:
Glossario

Significato Mantecare
Mantecare
Legare e ammorbidire una preparazione con l'aggiunta di altri ingredienti.
http://ricette.leonardo.it/significato/mantecare_183.html

Moznaby rowniez uzyc terminu bardziej ogOlnego maszyna do lodow lub automat do lodow ale mieszalnik wydaje sie byc bardziej precyzyjny


--------------------------------------------------
Note added at 49 mins (2007-11-09 14:58:17 GMT)
--------------------------------------------------

Albo mieszalnik do lodow

--------------------------------------------------
Note added at 50 mins (2007-11-09 14:59:25 GMT)
--------------------------------------------------

mieszalnik do produkcji lodow:
http://katalog.pf.pl/Warmińsko-mazurskie/lód-W14P0R10C-m10.h...

Anna Marta Chelicka-Bernardo
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
grazie!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Frezer


Explanation:
Oprócz mieszalnika i maszyny do lodów istnieje ten termin uzywany w przemysle cukierniczym


    Reference: http://www.primulator.pl/index.html?url=http://www.primulato...
    Reference: http://www.giorgienrico.it/prodotti/carpigiani/pastorizzator...
Milana D?ugopolska