KudoZ home » Italian to Polish » Electronics / Elect Eng

software proprietario

Polish translation: oprogramowanie firmowe


11:42 May 19, 2003
Italian to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
Italian term or phrase: software proprietario
Sending data by satellite.
Monika Wojdyla
Polish translation:oprogramowanie firmowe
Explanation:
kalka z angielskiego 'proprietary software'

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-19 12:43:35 (GMT)
--------------------------------------------------

Tłumaczone jest to rozmaicie, ale sens pozostaje ten sam

\"proprietary = stanowiący własność, własny; prawnie zastrzeżony, firmowy, opatentowany\"
[http://cgi.btinfo.com.pl/cgi-bin/szukaj.pl?text=proprietary&...]
Selected response from:

leff
Grading comment
Bardzo Panu dziekuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4oprogramowanie firmowe
leff
4właściciel (praw do) oprogramowania
Maciej Andrzejczak


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
właściciel (praw do) oprogramowania


Explanation:
.

Maciej Andrzejczak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oprogramowanie firmowe


Explanation:
kalka z angielskiego 'proprietary software'

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-19 12:43:35 (GMT)
--------------------------------------------------

Tłumaczone jest to rozmaicie, ale sens pozostaje ten sam

\"proprietary = stanowiący własność, własny; prawnie zastrzeżony, firmowy, opatentowany\"
[http://cgi.btinfo.com.pl/cgi-bin/szukaj.pl?text=proprietary&...]

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Bardzo Panu dziekuje.