KudoZ home » Italian to Polish » Food & Drink

(mozzarella ed emmenthal) ed il parmigiano, mettere uno strato di besciamella

Polish translation: (mozzarella i emmenthaler) oraz parmezan, polać sosem beszamelowym


07:57 Aug 4, 2004
Italian to Polish translations [Non-PRO]
Food & Drink
Italian term or phrase: (mozzarella ed emmenthal) ed il parmigiano, mettere uno strato di besciamella
- Ungere una teglia (recipiente da forno), fare uno strato di pasta coprire con i dadini di formaggio (mozzarella ed emmenthal) ed il parmigiano, mettere uno strato di besciamella
- Mettere un secondo strato di pasta e coprire con dadini di formaggio, parmigiano. Fare uno strato di besciamella.
anka
Polish translation:(mozzarella i emmenthaler) oraz parmezan, polać sosem beszamelowym
Explanation:
Sos beszamelowy 5 dwie lyzki maki+lyzka masla - zrobic jasna zasmazke i dolewac
tyle mleka, aby powstal dosc gesty sos (kazdy robi taki, jaki lubi). ...
www.kuchnia.3miasto.pl/6872.htm - 2k
=============

mozzarella i emmenthaler - można ew. zostawić pisownię oryginalną bądź napisać mozarella i ementaler
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
Gdybym mogła przesłać Panu potrawę po jej zrobieniu, chętnie bym to zrobiła w podzięce za nieocenioną pomoc. Wszyscy moi goście będą Panu wdzięczni!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1(mozzarella i emmenthaler) oraz parmezan, polać sosem beszamelowym
Maciej Andrzejczak
3(mozzarella i ementaler) oraz parmezan, przykryć warstwą sosu beszamelowego
awdotia


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(mozzarella i ementaler) oraz parmezan, przykryć warstwą sosu beszamelowego


Explanation:
...

awdotia
Poland
Native speaker of: Polish

25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
(mozzarella i emmenthaler) oraz parmezan, polać sosem beszamelowym


Explanation:
Sos beszamelowy 5 dwie lyzki maki+lyzka masla - zrobic jasna zasmazke i dolewac
tyle mleka, aby powstal dosc gesty sos (kazdy robi taki, jaki lubi). ...
www.kuchnia.3miasto.pl/6872.htm - 2k
=============

mozzarella i emmenthaler - można ew. zostawić pisownię oryginalną bądź napisać mozarella i ementaler

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
Grading comment
Gdybym mogła przesłać Panu potrawę po jej zrobieniu, chętnie bym to zrobiła w podzięce za nieocenioną pomoc. Wszyscy moi goście będą Panu wdzięczni!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jamajka
154 days