KudoZ home » Italian to Polish » Law (general)

nuda proprieta'

Polish translation: prawo własności bez prawa pobierania pożytków


06:37 Aug 6, 2010
Italian to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / nuda proprieta'
Italian term or phrase: nuda proprieta'
Witam. Czy mozecie mi pomoc w przetlumaczeniu ponizszego zwrotu "vendita della nuda proprieta' dell'immobile"
Z gory dziekuje. Pozdrawiam
Marco
Polish translation:prawo własności bez prawa pobierania pożytków
Explanation:
Proponuję: sprzedaż prawa własności do nieruchomości bez prawa pobierania (lub: czerpania) pożytków
Selected response from:

Joanna Palińska
Poland
Grading comment
Grazie!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5goła własność
Durazzano
4 +1prawo własności bez prawa pobierania pożytków
Joanna Palińska


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
prawo własności bez prawa pobierania pożytków


Explanation:
Proponuję: sprzedaż prawa własności do nieruchomości bez prawa pobierania (lub: czerpania) pożytków

Joanna Palińska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 35
Grading comment
Grazie!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ossetta
3 hrs
  -> dziękuję :)

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
nuda proprieta\'
goła własność


Explanation:
goła własność = prawo własności bez możliwości używania rzeczy i pobierania z niej pożytków

Durazzano
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 63