KudoZ home » Italian to Polish » Tech/Engineering

tarate

Polish translation: ALBO: wzorcowane


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:tarate
Polish translation:ALBO: wzorcowane
Entered by: Ana Hermida

05:26 Oct 30, 2001
Italian to Polish translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
Italian term or phrase: tarate
W gwarancji klimatyzatora:
"Il prodotto deve essere installato nel rispetto delle norme per cui è stato costruito ed alle istruzioni da noi espressamente
indicate nei nostri manuali ed essere stato sottoposto ai
controlli e alla manutenzione periodica, le apparecchiature di funzionamento e controllo, tarate presso il nostro
stabilimento, non devono essere state manomesse ed avere sempre funzionato regolarmente.
Kamil
ALBO: wzorcowane
Explanation:
W Google jest z tym mniej trafien, ale przewaza kontekst urzadzen pomiarowych, np.:

Rotametry s? wzorcowane przy u?yciu legalizowanych przyrz?dów
i urz?dze? pomiarowych. W wykonaniu zwyk?ym gwarantowana jest klasa ...
www.rotametr.com.pl/oferta/rotametry/rdn.html

Narz?dzia musz? by? nadzorowane, wzorcowane i konserwowane; Fakt przeprowadzenia wzorcowania musi by? udokumentowany ...
www.sysjak.pl/iso9001_p.htm

Wyposa?enie do monitorowania oraz urz?dzenia zabezpieczaj?ce procesy
powinny by? wzorcowane i utrzymywane w nale?ytym stanie, a zapisy z tym ...
www.qualityprogress.com.pl/pnn18003.htm

Wszystkie przyrz?dy pomiarowe powinny
by? wzorcowane przed i po wykonaniu pomiarów. 4 ...
www.ciop.waw.pl/smok/dokumenty/normy/dane/pnn01307.htm

JK
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Piękne dzięki, Kamil
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ALBO: wzorcowaneJacek Krankowski
4kalibrowaneJacek Krankowski


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kalibrowane


Explanation:
tarare = mettere a punto (uno strumento di precisione)

Aby uzyska? zamierzony efekt powinno si? kalibrowa? (w kolejno?ci) skaner, monitor i drukark?, przyjmuj?c za podstaw?: ...
www.signs.pl/article.php?sid=70

Kamery cyfrowe nale?y
kalibrowa? przed ka?dym u?yciem, w oparciu o bie??cy typ o?wietlenia ...
www.digit.pl/artykuly/8044_1.html

Urz?dzenie mo?na kalibrowa? za pomoc?
do??czonego oprogramowania. Nie jest to czynno?? skomplikowana, ale ...
www.digit.pl/artykuly/9759.html

Buon lavoro,

Jacek


Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 41

41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ALBO: wzorcowane


Explanation:
W Google jest z tym mniej trafien, ale przewaza kontekst urzadzen pomiarowych, np.:

Rotametry s? wzorcowane przy u?yciu legalizowanych przyrz?dów
i urz?dze? pomiarowych. W wykonaniu zwyk?ym gwarantowana jest klasa ...
www.rotametr.com.pl/oferta/rotametry/rdn.html

Narz?dzia musz? by? nadzorowane, wzorcowane i konserwowane; Fakt przeprowadzenia wzorcowania musi by? udokumentowany ...
www.sysjak.pl/iso9001_p.htm

Wyposa?enie do monitorowania oraz urz?dzenia zabezpieczaj?ce procesy
powinny by? wzorcowane i utrzymywane w nale?ytym stanie, a zapisy z tym ...
www.qualityprogress.com.pl/pnn18003.htm

Wszystkie przyrz?dy pomiarowe powinny
by? wzorcowane przed i po wykonaniu pomiarów. 4 ...
www.ciop.waw.pl/smok/dokumenty/normy/dane/pnn01307.htm

JK


Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 41
Grading comment
Piękne dzięki, Kamil




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): Anna Marta Chelicka-Bernardo