KudoZ home » Italian to Polish » Tech/Engineering

connessione blocchi ai piani

Polish translation: Połączenie blokad z poszczególnymi piętrami


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:connessione blocchi ai piani
Polish translation:Połączenie blokad z poszczególnymi piętrami
Entered by: Maciej Andrzejczak

11:25 Jan 27, 2003
Italian to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
Italian term or phrase: connessione blocchi ai piani
connessione blocchi ai piani
Maciej Andrzejczak
Poland
Połączenie blokad z poszczególnymi piętrami
Explanation:
Biorąc pod uwagę, że edotyczy to windy? Zależy od kontekstu.
Selected response from:

Irek Bojczuk
Poland
Grading comment
Grazie!
MA
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Połączenie blokad z poszczególnymi piętrami
Irek Bojczuk
1połączenie bloczków z płytkami
jacu


  

Answers


21 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
połączenie bloczków z płytkami


Explanation:
dużo możliwości - zależy od kontekstu

jacu
Poland
PRO pts in pair: 8

22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Połączenie blokad z poszczególnymi piętrami


Explanation:
Biorąc pod uwagę, że edotyczy to windy? Zależy od kontekstu.

Irek Bojczuk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 21
Grading comment
Grazie!
MA