KudoZ home » Italian to Polish » Tech/Engineering

connessione con cornetta cifono fondo fossa

Polish translation: Połączenie ze słuchawką interfonu na dnie szybu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:connessione con cornetta cifofono fondo fossa
Polish translation:Połączenie ze słuchawką interfonu na dnie szybu
Entered by: Maciej Andrzejczak

11:25 Jan 27, 2003
Italian to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
Italian term or phrase: connessione con cornetta cifono fondo fossa
connessione con cornetta cifono fondo fossa
Maciej Andrzejczak
Poland
Połączenie ze słuchawką interfonu na dnie szybu
Explanation:
Wydaje się bardziej dosłowne, ale kopii nie kruszę.
Selected response from:

Irek Bojczuk
Poland
Grading comment
Dzięki , oczywiście citofono:-)
MA
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4polaczenie sluchawki interfonu z dnem szybu
Krzysztof Bogucki
3Połączenie ze słuchawką interfonu na dnie szybu
Irek Bojczuk


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
polaczenie sluchawki interfonu z dnem szybu


Explanation:
polaczenie sluchawki interfonu z dnem szybu

"cifono"? chyba powinno byc "citofono"?

Krzysztof Bogucki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 83

22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Połączenie ze słuchawką interfonu na dnie szybu


Explanation:
Wydaje się bardziej dosłowne, ale kopii nie kruszę.

Irek Bojczuk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 21
Grading comment
Dzięki , oczywiście citofono:-)
MA