KudoZ home » Italian to Romanian » Accounting

scostamento

Romanian translation: diferenta


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:scostamento
Romanian translation:diferenta
Entered by: ClaudiaDragomir

11:54 Jan 30, 2009
Italian to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
Italian term or phrase: scostamento
lo scostamento della pretica
mickela
diferenta
Explanation:
"In generale, uno scostamento è la differenza tra il dato PREVISTO nel BUDGET e quello EFFETTIVO. Ad esempio, lo scostamento di costo è dato dalla differenza:
(COSTO EFFETTIVO – COSTO DI BUDGET)"
http://it.wikipedia.org/wiki/Analisi_degli_scostamenti

"Daca ar fi sa vorbim din punct de vedere contabil, referindu-ne strict la o companie, diferenta dintre venituri (V) si cheltuieli (C) reprezinta exercitiul financiar al companiei respective si daca acesta este pozitiv, atunci exista profit, iar daca este negativ, compania înregistreaza pierderi."
http://www.investeste.ro/course.php?lang=ro&pid=2
Selected response from:

ClaudiaDragomir
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3abatere
Carmen Copilau
3diferenta
ClaudiaDragomir
3ecart (aici)Ştefania Iordan


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ecart (aici)


Explanation:
http://www.rubinian.com/dictionar_detalii.php?id=511

scostamento s. m.
1 lo scostare, lo scostarsi
2 (mat. , fis.) differenza dei valori veri di una grandezza rispetto ai valori misurati di essa o ai valori medi calcolati su questi.


Ecarturi de practică

http://www.contabilizat.ro/file/cursuri_de_perfectionare/con...

http://it.wikipedia.org/wiki/Analisi_degli_scostamenti


Ştefania Iordan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
diferenta


Explanation:
"In generale, uno scostamento è la differenza tra il dato PREVISTO nel BUDGET e quello EFFETTIVO. Ad esempio, lo scostamento di costo è dato dalla differenza:
(COSTO EFFETTIVO – COSTO DI BUDGET)"
http://it.wikipedia.org/wiki/Analisi_degli_scostamenti

"Daca ar fi sa vorbim din punct de vedere contabil, referindu-ne strict la o companie, diferenta dintre venituri (V) si cheltuieli (C) reprezinta exercitiul financiar al companiei respective si daca acesta este pozitiv, atunci exista profit, iar daca este negativ, compania înregistreaza pierderi."
http://www.investeste.ro/course.php?lang=ro&pid=2

ClaudiaDragomir
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 15

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
abatere


Explanation:
In generale, uno scostamento è la differenza tra il dato PREVISTO nel BUDGET e quello EFFETTIVO. Ad esempio, lo **scostamento di costo** è dato dalla differenza:
(COSTO EFFETTIVO – COSTO DI BUDGET)

Analiza costurilor permite determinarea:


**abaterea de cost*** exprimată în unităţi monetare:


BE - bugetul alocat pentru lucrările executate

CE - costul efectiv al lucrărilor realizate
http://209.85.129.132/search?q=cache:0LixyaIyFHMJ:amotion.pu...

Carmen Copilau
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 35