KudoZ home » Italian to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

Norme di sicurezza per autotrasportatori

Romanian translation: Norme de protectie a muncii pentru transportatorii rutieri


10:09 Nov 3, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks / soferi camion - tir
Italian term or phrase: Norme di sicurezza per autotrasportatori
"AUTOTRASPORTATORI" - "Norme di sicurezza per autotrasportatori" - l-am tradus generic cu "transport rutier" - si se refera in acest caz la normele de siguranta pt soferii de camion in incinta unei fabrici/uzine/stabiliment
veronica drugas
Italy
Romanian translation:Norme de protectie a muncii pentru transportatorii rutieri
Explanation:
http://www.softlegislativ.ro/acte-utile/91.html

http://www.untrr.ro/index.php?menu=proiect_ccm_la_nivel_de_r...
Selected response from:

Carmen Copilau
Italy
Grading comment
Multumesc, Carmen, "transportatori rutieri" imi pare versiunea cea mai buna caci normele acestea ii vizeaza strict pe ei
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Norme de protectie a muncii pentru transportatorii rutieri
Carmen Copilau
3 +1Norme de siguranta pentru operatori de transport rutier
Oana Popovici


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Norme de siguranta pentru operatori de transport rutier


Explanation:
http://www.europarl.europa.eu/news/expert/infopress_page/062...

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-11-03 10:20:22 GMT)
--------------------------------------------------

Vezi si: http://www.mt.ro/organizare/atributii_autoritate_de_stat.htm...

Oana Popovici
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucica Abil: Corect „norme de securitate”. http://www.untrr.ro/index.php?menu=rezoluie_iru_privind_util...
49 mins

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Norme de protectie a muncii pentru transportatorii rutieri


Explanation:
http://www.softlegislativ.ro/acte-utile/91.html

http://www.untrr.ro/index.php?menu=proiect_ccm_la_nivel_de_r...

Carmen Copilau
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 23
Grading comment
Multumesc, Carmen, "transportatori rutieri" imi pare versiunea cea mai buna caci normele acestea ii vizeaza strict pe ei