KudoZ home » Italian to Romanian » Construction / Civil Engineering

cappa

Romanian translation: placa din ciment armat, şapă


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:cappa
Romanian translation:placa din ciment armat, şapă
Entered by: Ana-Maria Badea

12:53 Feb 6, 2009
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Italian term or phrase: cappa
Descrizione solaio portante:
Solaio realizzato con elementi solaio passo 50 cm.,
cappa CLS 5 cm.

Fiind vorba despre o prezentare schematica, nu am la dispozitie mai multe detalii.

Multumesc frumos pentru ajutor !!
Ana-Maria Badea
Romania
şapă
Explanation:
cappa 2b TS edil., strato di materiale impermeabile posto su una struttura muraria per evitare infiltrazioni e umidità in soffitti, solai ecc.

ŞÁPĂ, şape, s.f. Strat (de bitum, de asfalt etc.) care se aşterne pe suprafaţa unui element de construcţie pentru a-l impermeabiliza. – Din fr. chape.
Sursa: DEX '98 | Trimisă de LauraGellner, 27 Apr 2004 | Greşeală de tipar

--------------------------------------------------
Note added at 17 minute (2009-02-06 13:11:36 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc si eu si spor in continuare! :)
Selected response from:

Ştefania Iordan
Romania
Grading comment
Multumesc frumos pentru ajutor!!
Tocmai am gasit o definitie in Demauroparavia cappa = soletta care este de fapt o placa din ciment armat, si conform graficului pe care din pacate n-am putut sa-l pun la dispozitie este situata sub sapa pe baza de nisip si ciment.

O zi cat mai frumoasa in continuare si multumesc inca o data :)

Ana-Maria
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4şapăŞtefania Iordan
4şapăMagda Dan


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
şapă


Explanation:
Este un strat de ciment sau alt material turnat pentru impermeabilizare.

http://dexonline.ro/search.php?cuv=sapa

http://old.demauroparavia.it/18729

Magda Dan
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Multumesc frumos pentru ajutor!! de data aceasta am "premiat" in ordinea primirii raspunsurilor :) O zi cat mai placuta!! Ana-Maria


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
şapă


Explanation:
cappa 2b TS edil., strato di materiale impermeabile posto su una struttura muraria per evitare infiltrazioni e umidità in soffitti, solai ecc.

ŞÁPĂ, şape, s.f. Strat (de bitum, de asfalt etc.) care se aşterne pe suprafaţa unui element de construcţie pentru a-l impermeabiliza. – Din fr. chape.
Sursa: DEX '98 | Trimisă de LauraGellner, 27 Apr 2004 | Greşeală de tipar

--------------------------------------------------
Note added at 17 minute (2009-02-06 13:11:36 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Multumesc si eu si spor in continuare! :)

Ştefania Iordan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc frumos pentru ajutor!!
Tocmai am gasit o definitie in Demauroparavia cappa = soletta care este de fapt o placa din ciment armat, si conform graficului pe care din pacate n-am putut sa-l pun la dispozitie este situata sub sapa pe baza de nisip si ciment.

O zi cat mai frumoasa in continuare si multumesc inca o data :)

Ana-Maria