KudoZ home » Italian to Romanian » Construction / Civil Engineering

superficie coperta

Romanian translation: suprafaţă acoperită


17:19 Dec 15, 2010
Italian to Romanian translations [PRO]
Construction / Civil Engineering
Italian term or phrase: superficie coperta
Progetto di massima di casa unifamiliare con una superficie totale coperta di mq. 300 con annessa piscina coperta ed angolo SPA. Sistemazione del terreno di ertinenza della superficie di circa 3500 mq. Con barbecue e casa per ospiti della superficie coperta di 150 mq.
R C
Romanian translation:suprafaţă acoperită
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 35 minute (2010-12-15 17:55:16 GMT)
--------------------------------------------------

SUPERFICIE COPERTA (SC)

E’ la superficie, in mq, risultante dalla proiezione sul piano orizzontale di tutte le parti edificate fuori terra e delimitate dalle superfici esterne delle murature e/o strutture perimetrali, aperte o chiuse, comunque dotate di copertura, con 1’esclusione di parti aggettanti aperte come balconi, sporti di gronda, scale aperte e simili, fino ad un massimo di ml 1,50 misurati a partire dalle pareti o strutture perimetrali dell’edificio. Si computano completamente (parte eccedente e non) nel calcolo della superficie coperta anche le parti aggettanti aperte di cui sopra, qualora eccedano tale dimensione.
http://www.studiobenni.it/parametri-urbanistici.html

--------------------------------------------------
Note added at 37 minute (2010-12-15 17:56:40 GMT)
--------------------------------------------------

A nu se confunda cu suprafaţa utilă:
Este suma tuturor suprafeţelor încăperilor, fara a lua in considerare grosimea peretilor. Cuprinde: camera de zi, dormitoare, băi, WC, duş, bucătărie, spaţii de depozitare si de circulaţie din interiorul locuintei. Nu se includ: suprafaţa logiilor si a balcoanelor, pragurile, golurilor de uşi, ale trecerilor cu deschideri până la 1,00 m, nişele de radiatoare. În cazul locuinţelor duplex, rampa nu se cuprinde în suprafaţa utilă a locuinţei.
http://ghid.imopedia.ro/dex/suprafata-utila-192.html

SUPERFICIE UTILE (SU)

La superficie utile e la superficie di pavimento dell’alloggio o dell’edificio, misurata in mq al netto di tutte le murature, pilastri, tramezzi, sguinci, vani di porte e finestre, di logge, balconi e simili.
http://www.studiobenni.it/parametri-urbanistici.html

--------------------------------------------------
Note added at 39 minute (2010-12-15 17:59:24 GMT)
--------------------------------------------------

Alt context, aceeaşi formulă:
A.2.7. "zonă acoperită": o suprafață de teren determinată, acoperită de o seră sau de un solariu (un solariu sau o seră de plastic sau polietilenă), conținând un singur soi de salată sau de spanac în același stadiu de dezvoltare, recoltarea având loc în același timp. În metoda de prelevare de probe,*** "suprafața acoperită"*** poate fi denumită și "lot".

A.2.7 "superficie coperta": una determinata superficie di terreno coperta da una serra di vetro o da un polytunnel (tunnel o serra di plastica o polietilene) che contenga un’unica varietà di lattuga o spinaci al medesimo stadio di crescita e destinata ad esser raccolta allo stesso momento. Il termine ***"superficie coperta"*** può altresì esser sostituito da "partita" nell’ambito del metodo di campionamento.
http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=ro&ihmlang=...

--------------------------------------------------
Note added at 44 minute (2010-12-15 18:04:09 GMT)
--------------------------------------------------

Club, bar, pizzerie, suprafata acoperita 300mp, suprafata terasa 150mp + dependinte, mobilat canapele si utilat complet in stare de functionare, chirie teren minima, constructie structura metalica..
http://www.anunturipenet.ro/acoperita
Selected response from:

Anca Maria Marin
Romania
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5suprafata construita desfasurataGGruia
4suprafaţă acoperită
Anca Maria Marin


Discussion entries: 1





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
suprafaţă acoperită


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 35 minute (2010-12-15 17:55:16 GMT)
--------------------------------------------------

SUPERFICIE COPERTA (SC)

E’ la superficie, in mq, risultante dalla proiezione sul piano orizzontale di tutte le parti edificate fuori terra e delimitate dalle superfici esterne delle murature e/o strutture perimetrali, aperte o chiuse, comunque dotate di copertura, con 1’esclusione di parti aggettanti aperte come balconi, sporti di gronda, scale aperte e simili, fino ad un massimo di ml 1,50 misurati a partire dalle pareti o strutture perimetrali dell’edificio. Si computano completamente (parte eccedente e non) nel calcolo della superficie coperta anche le parti aggettanti aperte di cui sopra, qualora eccedano tale dimensione.
http://www.studiobenni.it/parametri-urbanistici.html

--------------------------------------------------
Note added at 37 minute (2010-12-15 17:56:40 GMT)
--------------------------------------------------

A nu se confunda cu suprafaţa utilă:
Este suma tuturor suprafeţelor încăperilor, fara a lua in considerare grosimea peretilor. Cuprinde: camera de zi, dormitoare, băi, WC, duş, bucătărie, spaţii de depozitare si de circulaţie din interiorul locuintei. Nu se includ: suprafaţa logiilor si a balcoanelor, pragurile, golurilor de uşi, ale trecerilor cu deschideri până la 1,00 m, nişele de radiatoare. În cazul locuinţelor duplex, rampa nu se cuprinde în suprafaţa utilă a locuinţei.
http://ghid.imopedia.ro/dex/suprafata-utila-192.html

SUPERFICIE UTILE (SU)

La superficie utile e la superficie di pavimento dell’alloggio o dell’edificio, misurata in mq al netto di tutte le murature, pilastri, tramezzi, sguinci, vani di porte e finestre, di logge, balconi e simili.
http://www.studiobenni.it/parametri-urbanistici.html

--------------------------------------------------
Note added at 39 minute (2010-12-15 17:59:24 GMT)
--------------------------------------------------

Alt context, aceeaşi formulă:
A.2.7. "zonă acoperită": o suprafață de teren determinată, acoperită de o seră sau de un solariu (un solariu sau o seră de plastic sau polietilenă), conținând un singur soi de salată sau de spanac în același stadiu de dezvoltare, recoltarea având loc în același timp. În metoda de prelevare de probe,*** "suprafața acoperită"*** poate fi denumită și "lot".

A.2.7 "superficie coperta": una determinata superficie di terreno coperta da una serra di vetro o da un polytunnel (tunnel o serra di plastica o polietilene) che contenga un’unica varietà di lattuga o spinaci al medesimo stadio di crescita e destinata ad esser raccolta allo stesso momento. Il termine ***"superficie coperta"*** può altresì esser sostituito da "partita" nell’ambito del metodo di campionamento.
http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=ro&ihmlang=...

--------------------------------------------------
Note added at 44 minute (2010-12-15 18:04:09 GMT)
--------------------------------------------------

Club, bar, pizzerie, suprafata acoperita 300mp, suprafata terasa 150mp + dependinte, mobilat canapele si utilat complet in stare de functionare, chirie teren minima, constructie structura metalica..
http://www.anunturipenet.ro/acoperita

Anca Maria Marin
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Multumesc!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
suprafata construita desfasurata


Explanation:
Conform definitiei in limba italiana pentru " superficie coperta", consider ca echivalentul in limba romana este "suprafata construita desfasurata".

GGruia
Native speaker of: Native in RomanianRomanian