KudoZ home » Italian to Romanian » Construction / Civil Engineering

viste degli ambienti

Romanian translation: vedere din interior / exterior


18:40 Dec 16, 2010
Italian to Romanian translations [PRO]
Construction / Civil Engineering
Italian term or phrase: viste degli ambienti
Definizione del costo della costruzione. Progettazione in 3D con viste degli ambienti interni ed esterni. Particolari degli arredi da sistemare.
R C
Romanian translation:vedere din interior / exterior
Explanation:
In questo caso gli ambienti interni/ esterni sono traducibili con "interior/exterior"
Selected response from:

Roxana Vorotic
United Kingdom
Grading comment
Multumesc!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1vedere din interior / exteriorRoxana Vorotic
4panoramă a spaţiilor interioare şi exterioare
Anca Maria Marin
3vizualizarea spaţiilorDaniela Ciobeica


Discussion entries: 1





  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vedere din interior / exterior


Explanation:
In questo caso gli ambienti interni/ esterni sono traducibili con "interior/exterior"

Roxana Vorotic
United Kingdom
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 3
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monica Tuduce: Cu „vederi”, pentru fidelitatea faţă de original :)
2 days 14 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vizualizarea spaţiilor


Explanation:
"Vizualizarea spaţiilor prin intermediul imaginilor fotorealiste, reprezintă soluţia clară si exacta a ceea ce va fi în realitate."

Progettazione in 3D con viste degli ambienti interni ed esterni.
Proiectare 3D cu vizualizarea spaţiilor interioare şi exterioare.


    Reference: http://www.evosign.ro/ro/design-interior-birouri
Daniela Ciobeica
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
panoramă a spaţiilor interioare şi exterioare


Explanation:
O sugestie

--------------------------------------------------
Note added at 14 ore (2010-12-17 09:27:58 GMT)
--------------------------------------------------

variantă: cu vedere asupra spaţiilor interioare şi exterioare

Anca Maria Marin
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20