gruppi di pressurizzazione

Romanian translation: instalatii de presurizare

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:gruppi di pressurizzazione
Romanian translation:instalatii de presurizare
Entered by: mihaela maricescu

18:34 Apr 6, 2005
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
Italian term or phrase: gruppi di pressurizzazione
Si tratta di impianti di condizionamento, di riscaldamento e di impianti di movimentazione dell'acqua.
Camelia Nicoleta Homutescu
Instalatii de presurizare
Explanation:
nu sunt total in dezacord cu dan, dar eu as pune instalatie de presurizare, caci in italiana "gruppo" se refera mai degraba la un ansamblu (care cuprinde numai cateva componente ale unui sistem). de exemplu, poti avea o linie de productie, alcatuita din mai multe "grupuri", fiecare fiind responsabil numai cu o anumita actiune. sistemul e de obicei un intreg. romstalul da pe pagina de mai jos o multime de carti tehnice, de referinta. acolo gasesti si alcatuirea instalatiei.
Selected response from:

mihaela maricescu
Italy
Grading comment
Grazie!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Instalatii de presurizare
mihaela maricescu
4sisteme de presiune
Dan Marasescu


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sisteme de presiune


Explanation:
Vezi link-uri


    Reference: http://www.pompe.ro/form.html
    Reference: http://www.cswaterpumps.it/articolo.asp?l=UK&c=11
Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Instalatii de presurizare


Explanation:
nu sunt total in dezacord cu dan, dar eu as pune instalatie de presurizare, caci in italiana "gruppo" se refera mai degraba la un ansamblu (care cuprinde numai cateva componente ale unui sistem). de exemplu, poti avea o linie de productie, alcatuita din mai multe "grupuri", fiecare fiind responsabil numai cu o anumita actiune. sistemul e de obicei un intreg. romstalul da pe pagina de mai jos o multime de carti tehnice, de referinta. acolo gasesti si alcatuirea instalatiei.


    Reference: http://www.romstal.ro/press/index.jsp
mihaela maricescu
Italy
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Grazie!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search