KudoZ home » Italian to Romanian » Finance (general)

esposizioni debitorie

Romanian translation: debite restante


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:esposizioni debitorie
Romanian translation:debite restante
Entered by: Carmen Năsturaş (Popescu)

15:25 Dec 6, 2010
Italian to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Italian term or phrase: esposizioni debitorie
conoscenza del reale peso delle esposizioni debitorie e quanto esse influenzano le strategie aziendali
Carmen Năsturaş (Popescu)
Romania
debite restante
Explanation:
L’esposizione debitoria

Gli istituti penitenziari denunciavano, a fine dell’esercizio 2008, esposizioni debitorie verso fornitori di beni e di servizi, per circa 20 milioni di euro.
http://www.giustizia.it/giustizia/it/mg_2_7_3_8_5.wp;jsessio...

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2010-12-06 18:57:44 GMT)
--------------------------------------------------

variantă: volumul îndatorării

Un alt subiect de dezbatere, pe care îl ridică utilizarea VAA, priveşte modul în care scutul fiscal este integrat în formula VAA, respectiv ca proporţie din ***volumul îndatorării*** în termeni absoluţi sau din volumul îndatorării exprimat în termeni relativi – ca rată de îndatorare.

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2010-12-06 18:59:16 GMT)
--------------------------------------------------

L’entità totale dei debiti di un’impresa è denominata esposizione debitoria
http://www.google.it/search?hl=it&source=hp&q=L’entità total...

--------------------------------------------------
Note added at 1 zi23 ore (2010-12-08 15:09:20 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu multa placere. Spor!
Selected response from:

Anca Maria Marin
Romania
Grading comment
mi-a fost de mare ajutor. Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4debite restante
Anca Maria Marin
3datorii anterioareDaniela Ciobeica


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
datorii anterioare


Explanation:
Analiza decontarii datoriilor anterioare ale clientului.

Se foloseşte în diverse cazuri:Audit financiar, management creanţe şi datorii, procedura de reorganizare faliment...
http://www.formare.info/upload/resurse/0f/138a7ffe-serile-ab...




    Reference: http://www.ciel.ro/ciel/ciel-audit.aspx
    Reference: http://www.bnro.ro/apage.aspx?pid=404&actId=9
Daniela Ciobeica
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
debite restante


Explanation:
L’esposizione debitoria

Gli istituti penitenziari denunciavano, a fine dell’esercizio 2008, esposizioni debitorie verso fornitori di beni e di servizi, per circa 20 milioni di euro.
http://www.giustizia.it/giustizia/it/mg_2_7_3_8_5.wp;jsessio...

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2010-12-06 18:57:44 GMT)
--------------------------------------------------

variantă: volumul îndatorării

Un alt subiect de dezbatere, pe care îl ridică utilizarea VAA, priveşte modul în care scutul fiscal este integrat în formula VAA, respectiv ca proporţie din ***volumul îndatorării*** în termeni absoluţi sau din volumul îndatorării exprimat în termeni relativi – ca rată de îndatorare.

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2010-12-06 18:59:16 GMT)
--------------------------------------------------

L’entità totale dei debiti di un’impresa è denominata esposizione debitoria
http://www.google.it/search?hl=it&source=hp&q=L’entità total...

--------------------------------------------------
Note added at 1 zi23 ore (2010-12-08 15:09:20 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Cu multa placere. Spor!

Anca Maria Marin
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44
Grading comment
mi-a fost de mare ajutor. Multumesc