KudoZ home » Italian to Romanian » Food & Drink

acciuga

Romanian translation: ansoa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:acciuga
Romanian translation:ansoa
Entered by: Narcisa

11:13 Jul 4, 2004
Italian to Romanian translations [Non-PRO]
Food & Drink / Feluri de peste
Italian term or phrase: acciuga
As vrea sa stiu care este diferenta dintre "acciuga" si "sardina", deoarece dictionatul meu pentru primul peste imi da explicatia de sardea. Sardelele si sardinele sunt unul si acelasi lucru?

Dau si fraza, dar nu cred ca are mare relevanta "... mangiavano molto pesce, in particolare acciughe e sardine"

Va multumesc frumos! duminica placuta!
Narcisa
ansoa
Explanation:
anşoa
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
Multumesc, asta era!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5scrumbiemihaela maricescu
4 +1ansoa
Dan Marasescu


Discussion entries: 2





  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ansoa


Explanation:
anşoa

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Grading comment
Multumesc, asta era!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rodi
1 min

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
scrumbie


Explanation:
dictionarul meu spune scrumbie...
TE ROG cumpara-ti un dictionar. scuza-ma, meseria asta fara dictionar este medicina fara bisturiu

mihaela maricescu
Italy
Native speaker of: Romanian