KudoZ home » Italian to Romanian » Government / Politics

irreperibili

Romanian translation: persoană cu domiciliul necunoscut


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:persona irreperibile
Romanian translation:persoană cu domiciliul necunoscut
Entered by: Monica Tuduce

13:12 Nov 30, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Social Sciences - Government / Politics
Italian term or phrase: irreperibili
Servizio Anagrafico: atti notori, matrimoni, iscrizioni comunitari, *irreperibili*, denunce di nascita...

Multumesc!
Oana Popovici
Italy
persoană cu domiciliul necunoscut
Explanation:
În fraza ta, se referă la eventualele notificări care trebuie transmise și, în general, la procedurile juridico-administrative care trebuie îndeplinite în cazul persoanelor al căror domiciliu este necunoscut.

http://www.demauroparavia.it/60349
http://www.giustiziatributaria.it/abbonati/GT9-10/sentenze9_...
http://ec.europa.eu/civiljustice/time_limits/time_limits_gre...

**procedure irreperibili**
http://www.arvalia.net/cgi-bin/municipio/dettaglio.asp?ID_Co...

Selected response from:

Monica Tuduce
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5persoană cu domiciliul necunoscut
Monica Tuduce
4persoane disparute
Ana Ghinita


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
(persona) irreperibile
persoană cu domiciliul necunoscut


Explanation:
În fraza ta, se referă la eventualele notificări care trebuie transmise și, în general, la procedurile juridico-administrative care trebuie îndeplinite în cazul persoanelor al căror domiciliu este necunoscut.

http://www.demauroparavia.it/60349
http://www.giustiziatributaria.it/abbonati/GT9-10/sentenze9_...
http://ec.europa.eu/civiljustice/time_limits/time_limits_gre...

**procedure irreperibili**
http://www.arvalia.net/cgi-bin/municipio/dettaglio.asp?ID_Co...



Monica Tuduce
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Multumesc, Monica! :-)La asta ma gandeam si eu, dar aveam nevoie de confirmare.Spor la munca!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ClaudiaDragomir
4 mins

agree  Carmen Copilau
7 mins

agree  Violeta Vasian
39 mins

agree  veronica drugas
1 hr

agree  Lina Samoila
19 hrs

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
persoane disparute


Explanation:
http://gl.politiaromana.ro/pdf/persoane_disparute.pdf

Ana Ghinita
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian