KudoZ home » Italian to Romanian » Law: Contract(s)

metalmeccanico-artigiano

Romanian translation: Mestesugari si lucratori calificati in meserii de tip artizanal...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:metalmeccanico-artigiano
Romanian translation:Mestesugari si lucratori calificati in meserii de tip artizanal...
Entered by: iliescuedinda

19:15 Feb 18, 2009
Italian to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Law: Contract(s) / contract de munca
Italian term or phrase: metalmeccanico-artigiano
Este vorba despre sectorul de munca "metalmeccanico-artigiano"în care se angajează persoana pe post de "lăcuitor"(verniciatore generale)
Ceea ce am pana acum este "metalurgist"sau "siderurgist". In Nomenclatorul meseriilor din RO exista prima dar nu si a doua.
Multumesc anticipat pentru ajutor.
iliescuedinda
Mestesugari si lucratori calificati in meserii de tip artizanal...
Explanation:
Mestesugari si lucratori calificati in meserii de tip artizanal, de reglare si intretinere a masinilor si instalatiilor

Grupa majora 7 - Mestesugari si lucratori calificati in meserii de tip artizanal, de reglare si intretinere a masinilor si instalatiilor

Subgrupa majora 71 - Meseriasi si muncitori calificati in industria extractiva si constructii

Grupa minora 714 - Zugravi, vopsitori, curatitori de fatade si asimilati

Grupa de baza 7141 - Zugravi, tapetari, lacuitori si vopsitori

10 OCUPATII
Meseriasii din aceasta grupa de baza executa lucrari de varuire, zugraveli, vopsitorie pe peretii cladirilor, lemn, metal; aplica tapete de hartie sau material plastic pe peretii tencuiti sau din beton.
http://www.rubinian.com/cor_5_ocupatia.php?subsect=71&diviz=...

Sper sa te fi ajutat

Selected response from:

Carmen Copilau
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4prelucrari mecanice prin aschiere
Ana Ghinita
2Mestesugari si lucratori calificati in meserii de tip artizanal...
Carmen Copilau


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prelucrari mecanice prin aschiere


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 24 minute (2009-02-18 19:40:46 GMT)
--------------------------------------------------

Domeniul principal: Industrie Prelucrare/Echipamente > Echipamente - Prelucrare Mecanica

--------------------------------------------------
Note added at 26 minute (2009-02-18 19:42:18 GMT)
--------------------------------------------------

GravoLAB este distribuitor unic pentru Romania al masinilor unelte CNC Leadwell. Avem peste 40 de modele de masini unelte si acoperim tot sectorul de prelucrari mecanice prin aschiere...

Ana Ghinita
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Multumesc.


30 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Mestesugari si lucratori calificati in meserii de tip artizanal...


Explanation:
Mestesugari si lucratori calificati in meserii de tip artizanal, de reglare si intretinere a masinilor si instalatiilor

Grupa majora 7 - Mestesugari si lucratori calificati in meserii de tip artizanal, de reglare si intretinere a masinilor si instalatiilor

Subgrupa majora 71 - Meseriasi si muncitori calificati in industria extractiva si constructii

Grupa minora 714 - Zugravi, vopsitori, curatitori de fatade si asimilati

Grupa de baza 7141 - Zugravi, tapetari, lacuitori si vopsitori

10 OCUPATII
Meseriasii din aceasta grupa de baza executa lucrari de varuire, zugraveli, vopsitorie pe peretii cladirilor, lemn, metal; aplica tapete de hartie sau material plastic pe peretii tencuiti sau din beton.
http://www.rubinian.com/cor_5_ocupatia.php?subsect=71&diviz=...

Sper sa te fi ajutat



Carmen Copilau
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 72
Notes to answerer
Asker:

Asker: Da, inclin sa cred ca aceasta este solutia, multumesc.