KudoZ home » Italian to Romanian » Law: Taxation & Customs

sostituto d'imposta

Romanian translation: plătitor de venituri cu regim de reţinere la sursă a impozitului


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:sostituto d'imposta
Romanian translation:plătitor de venituri cu regim de reţinere la sursă a impozitului
Entered by: xxxIcomprehend_

13:38 Sep 18, 2007
Italian to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs
Italian term or phrase: sostituto d'imposta
Dati relativi al datore di lavoro, ente pensionistico o altro sostituto d'imposta.
xxxIcomprehend_
plătitor de venituri cu regim de reţinere la sursă a impozitului
Explanation:
Aceasta este denumirea exactă în sistemul nostru fiscal.

1)*Platitorii de venituri, cu regim de retinere la sursa a impozitelor*, sunt obligati sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul retinut la sursa si sa depuna o declaratie privind calcularea si retinerea impozitului pentru fiecare beneficiar de venit, la organul fiscal competent, pâna la data de 30 iunie a anului curent pentru anul expirat.
http://www.edex.ro/articol_cod_fiscal_16673_Art. 93: Obligat...
Selected response from:

Lucica Abil
Romania
Grading comment
Foarte interesant link-ul!!O zi buna"
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1plătitor de venituri cu regim de reţinere la sursă a impozitului
Lucica Abil
4agent de reţinere a impozituluiMagda Pirgaru


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sostituto d\'imposta
agent de reţinere a impozitului


Explanation:
.


    Reference: http://it.wikipedia.org/wiki/Sostituto_d'imposta
    Reference: http://www.proz.com/kudoz/1736834
Magda Pirgaru
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
plătitor de venituri cu regim de reţinere la sursă a impozitului


Explanation:
Aceasta este denumirea exactă în sistemul nostru fiscal.

1)*Platitorii de venituri, cu regim de retinere la sursa a impozitelor*, sunt obligati sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul retinut la sursa si sa depuna o declaratie privind calcularea si retinerea impozitului pentru fiecare beneficiar de venit, la organul fiscal competent, pâna la data de 30 iunie a anului curent pentru anul expirat.
http://www.edex.ro/articol_cod_fiscal_16673_Art. 93: Obligat...

Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Foarte interesant link-ul!!O zi buna"

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monica Tuduce: Da, http://www1.agenziaentrate.it/documentazione/dizionario_htm/... şi http://discutii.mfinante.ro/pdf/sistemul_fiscal/2003/d205.pd... Le pregătisem pentru răspuns, dar ai fost mult mai rapidă :)
6 mins
  -> Mulţumesc, Monica! Trimiterile la referinţe sunt întotdeauna binevenite.