KudoZ home » Italian to Romanian » Law (general)

Sostenibilità

Romanian translation: Sustenabilitatea


09:39 Nov 20, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / scrisori
Italian term or phrase: Sostenibilità
Impegni di Sostenibilità dei Fornitori

Gentile Fornitore,

AAA, Leader mondiale nella produzione di pneumatici, integra pienamente la Sostenibilità nelle proprie strategie di crescita e competitività. Il nostro approccio sostenibile è formalmente riconosciuto ed apprezzato a livello internazionale, oltreché dai più prestigiosi Indici di Finanzia Etica a livello mondiale, tra cui BBB e CCC.
Lidia Matei
Romania
Romanian translation:Sustenabilitatea
Explanation:
Sustenabilitate
Proprietatea unor efecte ale unei interventii (program sau proiect) de a se mentine intr-o perioada medie sau lunga de timp
--------------------------------------------------------------------------------


--------------------------------------------------
Note added at 6 minute (2008-11-20 09:46:08 GMT)
--------------------------------------------------

1) Plan de Valorizare detaliat si consolidat incluzad actiuni care sa asigure sustenabilitatea rezultatelor dupa sfarsitul perioadei de contractare...
Selected response from:

Ana Ghinita
Romania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Sustenabilitatea
Ana Ghinita
3sprijinirea
Carmen Copilau


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
Sustenabilitatea


Explanation:
Sustenabilitate
Proprietatea unor efecte ale unei interventii (program sau proiect) de a se mentine intr-o perioada medie sau lunga de timp
--------------------------------------------------------------------------------


--------------------------------------------------
Note added at 6 minute (2008-11-20 09:46:08 GMT)
--------------------------------------------------

1) Plan de Valorizare detaliat si consolidat incluzad actiuni care sa asigure sustenabilitatea rezultatelor dupa sfarsitul perioadei de contractare...

Ana Ghinita
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magda Dan
2 mins
  -> Multumesc!!! :))

agree  Ana Andronache
17 mins
  -> Multumesc!! :)

agree  Diana Edmond
4 hrs
  -> Multumesc!!! :))

agree  Tradeuro Language Services
2 days8 hrs

6 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sprijinirea


Explanation:
sprijinirea furnizorilor.

Am intalnit foarte des pe net: sprijinirea furnizorilor
http://www.fonduri-structurale-europene.ro/posdru/formarea-p...
http://209.85.129.132/search?q=cache:zYFSguQpsZIJ:discutii.m...

Carmen Copilau
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 182
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?