KudoZ home » Italian to Romanian » Law (general)

compendio del reato

Romanian translation: obiect al infractiunii


07:34 Dec 8, 2010
Italian to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Italian term or phrase: compendio del reato
IMPUTATO
- del delitto XXX perché al fine di trarne profitto acquistavano o comunque ricevevano da persone allo stato non identificate l'autovettura XXX compendio del reato di furto commesso in XXX
Cristina Bolohan
Romania
Romanian translation:obiect al infractiunii
Explanation:
obiectul material al infractiunii
Selected response from:

Carmen Năsturaş (Popescu)
Romania
Grading comment
multumesc (am folosit obiectul material al infractiunii)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2obiect al infractiunii
Carmen Năsturaş (Popescu)
3obiectul material al infracţiuniiDaniela Ciobeica


  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
obiect al infractiunii


Explanation:
obiectul material al infractiunii


    Reference: http://www.e-referate.ro/referate/Obiectul_material_al_infra...
Carmen Năsturaş (Popescu)
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 10
Grading comment
multumesc (am folosit obiectul material al infractiunii)
Notes to answerer
Asker: multumesc


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vasile Airinei
2 days 8 hrs

agree  Tradeuro Language Services
10 days

50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
obiectul material al infracţiunii


Explanation:
Obiectul material al infractiunii
Prin obiectul infractiunii se intelege obiectul propriu-zis al acesteia, adica valorile si relatiile sociale amenintate sau vatamate efectiv prin savirsirea faptei si ocrotite prin incriminarea acesteia, spre deosebire de obiectul zis material al 'infractiunii, prin care se intelege entitatea materiala (un obiect ori un lucru din lumea reala, un animal, corpul persoanei etc.) asupra careia se atenteaza, amenintind-o cu un pericol de vatamare materiala sau provocindu-i efectiv o astfel de vatamare.
Distinctia e necesara, fiindca, in timp ce obiectul nemijlocit exista la orice infractiune, ca factor necesar al acesteia, obiectul material nu exista la orice infractiune, ci numai la acelea la care valoarea sociala ocrotita consta sau se exprima intr-o entitate materiala. Astfel, amenintarea sau vatamarea relatiilor sociale are loc prin intermediul acestei entitati, care este obiectul material al infractiunii.
Un astfel de obiect material exista, de exemplu, la infractiunile contra proprietatii, fiind format din bunul asupra caruia se in-dreapta activitatea infractionala (bunul furat, distrus, delapidat, obtinut prin escrocherie etc.), la infractiunile contra vietii si sanatatii, fiind format din corpul persoanei asupra careia se indreapta actiunea de omor sau vatamare, la infractiunile contra sigurantei circulatiei transportului feroviar, fiind format din instalatiile de cale ferata, mate-rialul rulant, marfurile si persoanele transportate etc.

Daniela Ciobeica
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 121
Notes to answerer
Asker: multumesc