KudoZ home » Italian to Romanian » Law (general)

159 C.1 disp.att. c.p.p.

Romanian translation: 159 alineatul 1, dispozitii de aplicare, Cod de Procedura Penala


10:07 Dec 9, 2010
Italian to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Italian term or phrase: 159 C.1 disp.att. c.p.p.
Decreto di citazione a giudizio
159 C.1 disp.att. c.p.p - art. 159 alin. (1) disp. aplic. Cpp?
Multumesc
Cristina Bolohan
Romania
Romanian translation:159 alineatul 1, dispozitii de aplicare, Cod de Procedura Penala
Explanation:
C.1 - comma 1, alineatul 1

disp. att. - disposizioni per l'attuazione

A se vedea si : http://www.proz.com/kudoz/italian_to_german/law_general/2673...

c.p.p. - Codice di Procedura Penale

--------------------------------------------------
Note added at 7 minutes (2010-12-09 10:15:01 GMT)
--------------------------------------------------

PS Am vazut dupa postarea raspunsului varianta pe care dvs. ati oferit-o in intrebare. Eu sunt de acord cu ce ati propus! Spor la lucru!
Selected response from:

Ioana Lazar Capitaneanu
France
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3159 alineatul 1, dispozitii de aplicare, Cod de Procedura Penala
Ioana Lazar Capitaneanu
3 +1159, aliniat 1 pentru punerea în aplicare a dispoziţiilor codului de procedură penalăDaniela Ciobeica


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
159 alineatul 1, dispozitii de aplicare, Cod de Procedura Penala


Explanation:
C.1 - comma 1, alineatul 1

disp. att. - disposizioni per l'attuazione

A se vedea si : http://www.proz.com/kudoz/italian_to_german/law_general/2673...

c.p.p. - Codice di Procedura Penale

--------------------------------------------------
Note added at 7 minutes (2010-12-09 10:15:01 GMT)
--------------------------------------------------

PS Am vazut dupa postarea raspunsului varianta pe care dvs. ati oferit-o in intrebare. Eu sunt de acord cu ce ati propus! Spor la lucru!

Ioana Lazar Capitaneanu
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 48
Grading comment
multumesc
Notes to answerer
Asker: multumesc


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Maria Marin
4 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Lucica Abil
5 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Vasile Airinei
1 day 6 hrs

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
159, aliniat 1 pentru punerea în aplicare a dispoziţiilor codului de procedură penală


Explanation:
Hotărârea 159....
Sugestie...

--------------------------------------------------
Note added at 20 ore (2010-12-10 06:37:28 GMT)
--------------------------------------------------

...pentru săvârşirea infracţiunii de tentativă de omor calificat, în modalitatea prev. de art. 20 rap. la art. 174-175 lit. i C. penal, cu apl. disp. art. 75 al. 1 lit. a C. penal, art. 74 al. 1 lit. c şi art. 37 al. 1 lit. a c. penal.

http://www.jurisprudenta.com/Încetarea-procesului-penal-ca-e...


    Reference: http://www.proz.com/kudoz/italian/law_general/2295536-disp_a...
Daniela Ciobeica
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 121
Notes to answerer
Asker: multumesc, inteleg sensul ma intereseaza prescurtarea


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Carmen Năsturaş (Popescu)
13 mins
  -> Mulţumesc.