KudoZ home » Italian to Romanian » Law (general)

rendere esecutiva

Romanian translation: a conferi caracter executiv unei sentinte


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:rendere esecutiva
Romanian translation:a conferi caracter executiv unei sentinte
Entered by: aledim

15:41 Jun 23, 2004
Italian to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Italian term or phrase: rendere esecutiva
intr-o citatie de divort, contextul este "rendere esecutiva una sentenza".care ar fi traducerea corecta?va multumesc
aledim
a conferi caracter executiv unei sentinte
Explanation:
nu sunt sigura, poate daca as avea mai mult context, mi-as da seama la ce se refera exact

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 3 mins (2004-06-23 19:44:12 GMT)
--------------------------------------------------

desi de obicei la divorturi in Romania apare \"sentinta este definitiva si irevocabila\", poate asta te ajuta mai departe
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
iti multumesc, m-a ajutat foarte mult
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1a investi o sentinta cu titlu executoriu
Narcisa
2a conferi caracter executiv unei sentinte
Elvira Stoianov


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
a conferi caracter executiv unei sentinte


Explanation:
nu sunt sigura, poate daca as avea mai mult context, mi-as da seama la ce se refera exact

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 3 mins (2004-06-23 19:44:12 GMT)
--------------------------------------------------

desi de obicei la divorturi in Romania apare \"sentinta este definitiva si irevocabila\", poate asta te ajuta mai departe

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
iti multumesc, m-a ajutat foarte mult

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
a investi o sentinta cu titlu executoriu


Explanation:
v.s.

sau investita cu formula executorie.

Sper sa te ajute.
N.


    Reference: http://www.dsclex.ro/coduri/cprciv3.htm
Narcisa
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mihaela maricescu: de acord.
23 hrs
  -> Multumesc, Mihaela