KudoZ home » Italian to Romanian » Marketing / Market Research

bancale

Romanian translation: palet


15:56 Apr 1, 2004
Italian to Romanian translations [Non-PRO]
Marketing / Market Research
Italian term or phrase: bancale
este folosit ca termen de explicativ privind ambalarea unor produse
iuliana mihaloiu
Romanian translation:palet
Explanation:
conform celor gasite in glosarul ProZ

http://www.proz.com/?sp=h&id=403270&keyword=bancale
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3palet
Elvira Stoianov
4 +1Banc, batiu
Cristina Petrea


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
palet


Explanation:
conform celor gasite in glosarul ProZ

http://www.proz.com/?sp=h&id=403270&keyword=bancale

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dan Marasescu
2 hrs

agree  Liana Coroianu
14 hrs

agree  Narcisa: Atunci cand este vorba de o dimensiune standard conform normelor europene, se mai foloseºte ºi termenul de europalet, termen folosit in transporturi
49 days

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Banc, batiu


Explanation:
Ar putea fi tradus si asa. Depinde de context.

Cristina Petrea
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Elvira Stoianov: fiind vorba de ambalarea unor produse, cred ca mai degraba poate fi vorba de un palet, dar nu contest aceasta varianta, din cauza lipsei unui context mai exact
27 mins

agree  caputmundi: banc, bancheta
11 hrs